וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קונור מקגרגור השתולל והשליך חפצים באירוע UFC

האירי, שזעם על שלילת תואר אלוף העולם במשקל קל בו זכה בנובמבר 2016, חדר למתחם בו נערך יום תקשורת והשליך מכולת אשפה ומחסום תנועה. משטרת ניו יורק טענה שלא הוצא צו מעצר

אימג'בנק GettyImages

קונור מקגרגור עורר הערב (חמישי) שערורייה נוספת כשהגיע ליום תקשורת לקראת אירוע UFC והתפרע שם כשהוא גורם נזק לאחד האוטובוסים בו היו לוחמים אחרים. מקגרגור, מלווה בפמליה שלו, פרץ אל תוך האולם בברוקלין מעט לפני שהחל האירוע התקשורתי, התפרע וגרם נזק לאוטובוסים כשהוא משליך חפצים על האוטובוסים. בסרטון נראה האירי מחזיק במחסום תנועה ומכולת אשפה ומשליך אותם. לאחר מכן, חפץ פגע בשמשה של אחד הרכבים.

נשיאת ה-UFC דנה ווייט אמר לכתבים כי הוא מאמין שצו מעצר הוצא נגד מקגרגור, אבל NYPD אמרו שהם חוקרים את התקרית ומנסים לבדוק האם בוצעו פשעים. על פיהם, לא הוצא צו מעצר. ווייט טען שהלוחם לשעבר נכנס למתחם עם 20 אנשים שהגיעו לשם עם אשרת כניסה: "הם חוללו מהומה, נכנסו לאזור בו הלוחמים עלו לאוטובוסים והחלו לתקוף את האוטובוסים האלה. זה הדבר הכי דוחה שקרה בהיסטוריה של החברה הזו".

ווייט אמר שההתפרעות גרמה לחתכים בפניו של הלוחם מייקל קייזה ומאמנו של האחרון ריק ליטל אמר: "קונור השתגע והתחיל להרביץ לוואן בו היינו. מיליון אנשי אבטחה היו צריכים להעיף אותו משם. מייק נחתך בפניו, נשארו לו סימנים. אני לא חושב שזה יותר מדי רציני. הכול קרה כל כך מהר. זה כאילו הקפיצו אותנו". ארטם לובוב, שככל הנראה נטל חלק אף הוא בהתפרעות, נפסל מהאירוע הקרוב. UFC שללו ממקגרגור את תואר אלוף העולם במשקל קל בו זכה בנובמבר 2016.

קונור מקגרגור מציג את מותג וויסקי החדש שלו. GettyImages
מקגרגור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully