וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנים לפני שתארח את המונדיאל: קטאר תשתתף בקופה אמריקה?

גורם בכיר בכדורגל הקטארי הודיע כי האמירות תיקח חלק בטורניר הדרום אמריקאי ב-2019, כהכנה לאירוח גביע העולם ב-2022: "הזדמנות מיוחדת לצבור ניסיון". גם סין ויפן עשויות להשתתף

הדמיה של בניית אצטדיון לקראת מונדיאל קטאר 2022. אתר פיפ"א, אתר רשמי
המיה של אחד האצטדיונים שיארחו את קטאר 2022/אתר רשמי, אתר פיפ"א

נבחרת קטאר לא תהיה במונדיאל בקיץ הקרוב, אבל זה לא מפריע לראשי הכדורגל במדינה להתכונן במרץ לקראת הגביע העולמי הבא, אותו תארח האמירות מהמפרץ הפרסי בשנת 2022. היום (חמישי) הודיע איבן בראבו, מנהל אקדמיית הספורט הנחשבת של קטאר, שהנבחרת הוזמנה ובודקת אפשרות להשתתף קופה אמריקה ב-2019 ולבחון את יכולותיה מול נבחרות כמו ברזיל וארגנטינה, שלוש שנים לפני הדבר האמיתי.

הקופה אמריקה בקיץ הבא אמור להתקיים, בפעם השנייה ברציפות, במתכונת של 16 נבחרות, וקטאר אמורה להיות אחת מבין שש נבחרות שיוזמנו לקחת חלק בטורניר לצד המדינות הדרום אמריקאיות, כאשר מוזמנות נוספות עשויות להיות סין ויפן. "זו תהיה הפעם הראשונה שנפגוש יריבות בסדר גודל הזה", אמר בראבו, "זו תהיה הזדמנות מויחדת לצבור ניסיון כך שנוכל להגיע ברמה הנדרשת לגביע העולם".

בעבר דווח שהתאחדות הכדורגל בדרום אמריקה בדקה אפשרות לצרף נבחרות כמו פורטוגל וספרד לטורניר, אך התוכניות הללו ככל הנראה ירדו מהפרק עם ההודעה על יצירת ליגת האומות החדשה של אופ"א, שתצא לדרך בספטמבר. כעת, נראה שהנבחרות שיגיעו לקופה אמריקה יהיו ממרכז אמריקה ומאסיה.

כנראה שהטורניר שייערך ב-2019 יהיה האחרון בפורמט הנוכחי, שכן החל משנת 2020 מתכננות ההתאחדויות של דרום ומרכז אמריקה ליצור טורניר משותף שייערך פעם בארבע שנים, במקביל ליורו. הגירסה הראשונה של הטורניר החדשה עשויה לכלול 20 נבחרות, 10 מכל התאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully