וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESPN: תומאס טוכל ימונה למאמן פריס סן ז'רמן בתום העונה

לפי הדיווח, אמיר קטאר בחר את המאמן הגרמני בן ה-44 למי שיחליף בקיץ את אונאי אמרי לאחר שזה כשל גם העונה בליגת האלופות. "הוא לא היה מועמד בכיר, אבל טוכל זכה במירוץ", נכתב שם

מאמן דורטמונד תומאס טוכל. AP
בדרך לפריס סן ז'רמן. טוכל/AP

בדיווח ב-ESPN מהיום (חמישי) נטען כי מאמנה הבא של פריס סן ז'רמן יהיה תומאס טוכל. המאמן הגרמני בן ה-44, שעבד במיינץ במשך חמש שנים ושתי עונות נוספות בבורוסיה דורטמונד, צפוי להחליף את אונאי אמרי שיסיים את תפקידו בתום העונה הנוכחית. על פי הידיעה, "הוא לא היה אחד מהפייבוריטים לתפקיד בהתחלה, אבל תומאס טוכל זכה במירוץ. הגרמני יהיה המאמן הבא של פריס סן ז'רמן".

ההודעה על החתמתו של טוכל, כך לפי הידיעה, לא תצא לפני סוף העונה ועזיבתו של אונאי אמרי, אבל אין ספק שהוא זה שיהיה המאמן של מי שצפויה להפוך בקרוב לאלופת צרפת. כמו כן, על פי הדיווח טוכל רחוק מהשמות שעלו בהתחלה כי פ.ס.ז' חיפשה שם גדול עם ניסיון במפעלים האירופים ותארים רבים שיוכל להתמודד עם חדר ההלבשה מלא האגו בבירת צרפת. השמות שעלו הם אנטוניו קונטה, מסימיליאנו אלגרי, קרלו אנצ'לוטי ולואיס אנריקה.

בסופו של דבר מי שהחליט על טוכל היה לא אחר מאשר אמיר קטאר, שהוא גם הבעלים של המועדון. למה דווקא טוכל: המוניטין שלו כגאון טקטי הוא פקטור משמעותי. בורוסיה דורטמונד שלו שיחקה כדורגל טוב ושיחקה באינטנסיביות גבוהה מאוד וזה מה שחסר לפ.ס.ז' בליגת האלופות מאז ההשתלטות של קטאר על הקבוצה.

* מאמן נוסף שצפוי או עשוי לעזוב את קבוצתו בקיץ הוא מסימיליאנו אלגרי. בקוריירה דלו ספורט מדווח כי מאמן יובנטוס ייפרד מהמועדון בסוף העונה ואחד המועמדים להחליף אותו הוא קרלו אנצ'לוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully