וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס תפגוש את ריאל מדריד ברבע הגמר, אולימפיאקוס - ז'לגיריס

הבלאנקוס ניצחו בקלות 86:106 את באמברג ויפגשו את הירוקים, שייהנו מיתרון הביתיות. אולימפיאקוס, שהפסידה 86:85 לקבוצה של שאראס אחרי הארכה, תשחק נגדה גם ברבע הגמר

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
מוכן כבר לעוד שלושה עד חמישה מפגשים עם ז'לגיריס? ספאנוליס/GettyImages

העונה הסדירה של היורוליג הגיעה הערב (שישי) לסיומה עם שלושה משחקים, כולל זה החסר חשיבות של מכבי תל אביב. אולימפיאקוס הפסידה 86:85 לז'לגיריס בתום הארכה, ריאל מדריד הביסה 86:106 את באמברג ונקבעו כמובן כל סדרות רבע הגמר.

רבע הגמר (החל מ-17 באפריל, בשיטת הטוב מחמישה):
צסק"א מוסקבה (1) - חימקי מוסקבה (8)
פנרבחצ'ה (2) - באסקוניה (7)
אולימפיאקוס (3) - ז'לגיריס קובנה (6)
פנאתינייקוס (4) - ריאל מדריד (5)

אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה 86:85 (אחרי הארכה)

הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס ידעה שתסיים במקום השביעי את העונה הסדירה גם במקרה של ניצחון וגם במקרה של הפסד. למרות זאת הליטאים הגיעו לפיראוס, נלחמו והשיגו ניצחון חוץ מרשים מאוד מול ואסיליס ספאנוליס וחבריו. המזוקן הוביל את קבוצתו, שהובילה כבר ב-16 הפרש ושמטה אותו, עם 16 נקודות, 6 אסיסטים וגם 6 איבודים, ניקולה מילוטינוב קלע 15 וקלט 9 כדורים חוזרים ובריאן רוברטס קלע 12. את המנצחת הוביל ברנדון דייויס עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות, פאוליוס ינקונאס קלע 14 ואדגראס אולאנובס תרם 11. לאולימפיאקוס זה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

ריאל מדריד - באמברג 86:106

הבלאנקוס השיגו ניצחון די קל מול אחת מנמושות היורוליג, אבל הבשורה המשמעותית מהערב הזה היא שריאל מדריד לא תיהנה מיתרון ביתיות ברבע הגמר ותפגוש את פנאתינייקוס לסדרה קשה במיוחד ומרתקת. אנתוני רנדולף רשם משחק פנטסטי עם 23 נקודות באחוזים מעולים (8 מ-10 מהשדה) והוסיף 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-5 חטיפות (מדד 38) אצל המנצחת, ג'ייסי קארול קלע 19, גוסטבו איון קלע 14 וקלט 8 כדורים חוזרים, לוקה דונצ'יץ' קלע 12 ורודי פרננדס תרם 10 נקודות ו-6 אסיסטים. את הגרמנים, שהשלימו עונה מאכזבת מאוד ביורוליג, הוביל דניאל האקט עם 17 נקודות, דיאן מוסלי קלע 16 וקלט 8 כדורים חוזרים, אוגוסטין ראביט קלע 12 וקלט 7 ריבאונדים.

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הולכים לסדרה קשה מאוד. דונצ'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully