וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: עידן לשם יפתח מול ייז'י וסלי, דודי סלע נגד אדם פבלאשק

ישראל תפגוש את צ'כיה במסגרת הבית האירופי/אפריקאי מספר אחת על החימר באוסטרבה. סלע אמר: "אצלם בבית על חימר זה הולך להיות לא פשוט". לשם: "מרגיש טוב על המשטח, אני מוכן"

דודי סלע טניסאי ישראלי עם אדם פבלאשק טניסאי צ'כי. אתר רשמי
סלע עם פבלאשק/אתר רשמי

ישראל תתארח מחר ומחרתיים (שישי, שבת, החל מ-16:00 בשישי והחל מ-13:00 בשבת) אצל צ'כיה במסגרת הסיבוב השני של הבית האירופי/אפריקאי מספר אחת של גביע דייויס. כזכור, המפגשים שאינם בבית העליון נערכים בשיטה שונה מבעבר: המשחקים נערכים יומיים במקום שלושה ונערכים בשיטת הטוב משלוש מערכות ולא מחמש מערכות. הצ'כים נאלצים להסתדר כמובן ללא הטניסאי הטוב ביותר שלהם, תומאש ברדיך, שפרש מגביע דייויס.

עידן לשם, המדורג 276 בעולם, יפתח את ההתמודדות באוסטרבה על החימר מול ייז'י וסלי (65 בעולם). הצ'כי בן ה-24, שמתנשא לגובה 1.98, דורג בשיאו כבר במקום ה-35 בעולם ב-2015, אבל מאז די מדשדש והתקשה לפרוץ בגדול. הוא זכה בתואר ATP בינואר 2015 באוקלנד ובאותה שנה הגיע לגמר גם באליפות רומניה, אבל נוצח. דודי סלע, המדורג 98 בעולם וטניסאי ששונא מאוד את משטח החימר, רשם טורניר מוצלח מאוד באינדיאן וולס כשהגיע עד הסיבוב השלישי שם נעצר על ידי מרכוס בגדאטיס. סלע יפתח מול אדם פבלאשק, שמדורג רק 208 בעולם אחרי שנחשב בעבר לכישרון גדול שלא בדיוק פרץ. במפגש היחיד בין השניים, בחצי גמר צ'לנג'ר בשנז'ן ב-2016, סלע הביס אותו 1:6, 2:6, אבל על חימר זה עשוי להיות סיפור שונה.

דודי סלע אמר לקראת ההתמודדות: "אני משחק 12 שנים ברציפות ולא פספסתי מפגש אחד בנבחרת, זה חשוב לי מאוד להיות כאן ולייצג את המדינה. זו תמיד הרגשה אחרת לשחק עבור המדינה מאשר בתחרות אחרת. אני מגיע עם ביטחון אחרי שני ניצחונות במפגש הקודם ומרגיש טוב. אני מכיר מאוד טוב את אדם פבלאשק אנחנו חברים טובים, שיחקתי נגדו לפני כמה שנים על מגרש קשה וניצחתי, אבל על חימר זה סיפור אחר לגמרי. אני חושב שהוא יחזור לטופ 100 בקרוב ויהיה משחק קשה אני משוכנע. לגבי וסלי, לא שיחקתי נגדו אף פעם אבל הוא שחקן גדול עם עוצמה וצפוי בהחלט משחק קשה, הוא מנוסה מאוד ושיחק הרבה משחקי דייויס ובמיוחד כאן בבית שלהם זה לא הולך להיות פשוט".

עידן לשם: "אני לא יודע הרבה על וסלי, כמובן שהוא שחקן מצוין והשיג תוצאות טובות מאוד, עשיתי הכנה טובה עם הקבוצה וגם לפני ואגיע למשחק ואעשה את הכי טוב שלי. אני מרגיש טוב על המגרש ואני מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully