וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופה אולימפית חשפה: "המאמן שלי אנס אותי כשהייתי בת 17"

אולגה קורבוט, שזכתה בארבע מדליות זהב, במינכן 1972 ומונטריאול 1976 יצאה בגלוי נגד מאמנה דאז ריינלד קניש: "הוא השקה אותי בוויסקי ותקף". המאמן הגיב: "זה שקר. קורבוט היא מנוולת חסרת בושה"

אולגה קורבוט, מתעמלת מרוסיה. GettyImages
"הוא כלום בשבילי כאדם". קורבוט/GettyImages

אגדת ההתעמלות הרוסית אולגה קורבוט, שזכתה בארבע מדליות זהב אולימפיות, חשפה בשידור טלוויזיה כי מאמנה אנס אותה לפני משחקי מינכן 1972. קורבוט, בת 62 כיום, זכתה בשלוש מדליות זהבי במשחקי מינכן והוסיפה זכייה בזהב נוסף במונטריאול 1976. קורבוט ידועה בכך ששבתה את ליבו של הקהל המערבי בעיצומה של המלחמה הקרה בין ארצות הברית לברית המועצות.

בשידור טלוויזיה ששבר שיאי רייטינג ברוסיה סיפרה קורבוט: "בנבחרת הרוסית אז היו הרבה הטרדות מיניות. בסופו של דבר לפני המשחקים האולימפיים המאמן שלי ריינלד קניש פשוט אנס אותי. זה קרה בבית מלון במינסק כמה ימים לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת מינכן. הייתי בת 17. שנים אני חיה עם האמת הזאת ואני חשה בושה מכך שנאלצתי להסתיר אותה".

בתוכנית הטלוויזיה בה שודרו הדברים בחרו לאמת את קורבוט, המתגוררת בארצות הברית מאז 1991, עם המאמן קניש שהכחיש מכל וכל את הטענות נגדו וכינה את המתעמלת "מנוולת חסרת בושה".

על כך השיבה קורבוט: "אתה זוכר איך הכנסת אותי למכונית במינסק ואיימת עליי? אתה זוכר שקנית בקבוק ויסקי למרות שאתה בעצמך לא שתית כלום? זוכר שנתת לי לשתות ואז אנסת אותי? אני מכבדת אותך כמאמן, אבל כבן אדם אתה כלום בשבילי".

אולגה קורבוט בימי הזוהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully