וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שחקנים ניתחו את אסיפת קלינגר. כץ ביקר: "באנו לא מוכנים"

5.4.2018 / 7:34

אחרי דברי המאמן בחדר ההלבשה ("נצחק ונבכה יחד, יש גם עצב בכדורגל") שחקנים הודו: "יש חשש מהמשחק מול נתניה". הבעלים יצא נגד ההתאחדות והשיפוט ואישר: "יש מגעים על חוזה חדש לבן בסט". פלדהיים יחזור?

צילום ועריכה: קובי אליהו

עד שלשום חגגו בהפועל חיפה העפלה היסטורית לליגה האירופית, אולם אחרי התבוסה אתמול הוקפאו כל ההכנות לעונה הבאה. אחרי האישור של מכבי נתניה לשחק באירופה, במועדון עדיין סבורים שהקבוצה תגיע לאירופה דרך הגביע או המקום הרביעי, אולם אחרי התבוסה אמש במועדון כבר לא מתכננים את העונה הבאה. יואב כץ הודיע שיעסוק בענייני חוזים עם שובו לארץ בעוד כשבוע וחצי. ראשית הוא ינסה לסגור את החוזה של גבריאל תמאש, שהורחק אתמול ויחמיץ את המשחק החשוב נגד מכבי נתניה ומאוחר יותר יודיע לעדן בן בסט על מימוש האופציה והכוונה להציע לו חוזה חדש לשנתיים. דור מלול וניסו קפילוטו טרם קיבלו הצעה רצינית ואלון תורג'מן וראדו גנסארי מכוונים לאירופה. מי שספג ביקורת על ההרחקה אתמול היה תמאש. "זה אדום שני שלו. גם אם זה היה גבולי הוא היה צריך לעצור את עצמו. יהיה קשה מאוד בלעדיו מול נתניה", אמרו.

"המצב לא טוב. באנו למשחק עייפים, לא מוכנים, וקיבלנו בראש", אמר הלילה יואב כץ, שיגיע בסופו של דבר ב-16 או ב-17 לאפריל לארץ ולכן הוא לא יגיע למשחק בטרנר. "היו שלושה דברים נגדנו: עייפות שהיא גם פיזית וגם מנטלית שגרמה לאי הכנה טובה. הדבר השני הוא השופט. היה צריך להיות פנדל מאה אחוז של תורג'מן והוא לא נתן. הפנדל שלהם לא היה. השיפוט לא היה שיפוט טוב. הדבר השלישי והעיקרי הוא ההתאחדות, שנותנת לך לשחק בשלושה ימים שני משחקים אחרי 120 דקות. גם בית"ר הגיעה עייפה למשחק בבאר שבע. קיבלנו בראש, אין לי מה לומר". כץ אישר את הפרסום בוואלה! ספורט בנוגע לעדן בן בסט ואמר: "יש לו אופציה לעונה הבאה. אנחנו מדברים על חוזה חדש לעונה נוספת. כלומר על שנתיים בסך הכל".

עוד בנושא

בני יהודה הביסה 0:3 את הפועל חיפה, צמד לרועי גורדנה
קלינגר ערך אסיפה בעקבות התבוסה: "נבכה ונצחק ביחד"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
מנסה לשאוב עידוד. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

אתמול פרסמנו כי ניר קלינגר ערך אסיפה מיוחדת בעקבות התבוסה. לאחר המשחק הוא נכנס לחדר ההלבשה ודיבר עם השחקנים דקות ארוכות. "זה לא סוף העולם, זה עצוב, זה מבאס, כי הקהל ואלה שישבו בבית התאכזבו מאיתנו, אבל יהיו עוד הרבה כאלה בעתיד", אמר להם המאמן. "גם עצב יש בכדורגל. מצד שני, אנחנו משפחה. נבכה ביחד ונצחק ביחד". שחקנים בקבוצה אמרו על האסיפה: "היה קשה מאוד לשמוע את ניר. אנחנו רגילים לשמוע ממנו דברים טובים אחרי משחקים ופתאום כל האווירה בחדר ההלבשה הייתה שונה. הוא ניסה לחזק אותנו. הוא יודע היטב מה המשמעות של המשחק מול נתניה. ברור שיש חשש ממנו".

במועדון אישרו את הפניה לסמנכ"ל לשעבר רון פלדהיים כדי שישמש בתפקיד מקצועי במחלקת הנוער. במועדון טוענים כי פלדהיים עשוי לקבל בסופו של דבר תפקיד גם בקבוצה הבוגרת. "הכל תלוי בו", אמרו אתמול.

ניר קלינגר היה מאוכזב מאוד מההפסד. במועדון מבינים שהפסד במחזור הבא למכבי נתניה יקרב אותה מרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום הרביעי. "אנחנו לא היינו ממושמעים, לא טקטיים ולא אגרסיביים", הודה קלינגר. "שפת הגוף הייתה נרפית ובני יהודה ניצלה את זה. קיבלנו אדום ואז התחלנו לחשוב על יום ראשון. לא כדאי לדבר על מיקום כרגע. אנחנו צריכים פחות נפילות כאלה. לוח המשחקים קשה מאוד, אני לא עושה את החשבונות האלה של מה יקרה אם נפסיד לנתניה, את זה אני משאיר לתקשורת. השיחה שלי עם השחקנים? אמרתי להם להרים את הראש. זה לא סוף העולם, אבל יש כאלה שהתאכזבו מאיתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully