וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר ערך אסיפה בעקבות התבוסה: "נבכה ונצחק ביחד. יש גם עצב בכדורגל"

4.4.2018 / 21:44

מאמן הפועל חיפה כינס את השחקנים דקות ארוכות בחדר ההלבשה אחרי ה-3:0 לבני יהודה: "הקהל התאכזב מאיתנו". אורי גוטמן שניהל את המשחק של הכתומים במקום אבוקסיס המורחק: "גאה בשחקנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

סיכויי הזכייה באליפות של הפועל חיפה ספגו הערב (רביעי) מפלה קשה אחרי שהחבורה של ניר קלינגר נכנעה ללא תנאי 3:0 לבני יהודה. ניכר היה שהפועל חיפה לא התאוששה פיזית מחצי גמר הגביע בתחילת השבוע ובני יהודה ניצלה זאת לשערים של רועי גורדנה שהרשית צמד ושער נוסף של מאוויס צ'יבוטה.

בסיום המשחק ערך קלינגר אסיפה ארוכה בחדר ההלבשה בה שוחח עם השחקנים על התבוסה. קלינגר נכנס לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים במשך מספר דקות. "זה לא סוף העולם, זה עצוב, זה מבאס, כי הקהל ואלה שישבו בבית התאכזבו מאיתנו, אבל יהיו עוד הרבה כאלה בעתיד", אמר להם המאמן. "גם עצב יש בכדורגל. מצד שני, אנחנו משפחה. נבכה ביחד ונצחק ביחד".

לאחר ההפסד אמר קלינגר לתקשורת: "אני חושב שהמחצית הראשונה היתה נוראית עבורנו ואפילו אסון מבחינת כדורגל. במחצית השנייה היה רושם שאנחנו חוזרים למשחק והגענו למצבים אבל אז היתה ההרחקה שסיימה עבורנו את המשחק ואז חשבנו רק על יום ראשון. חבל על המחצית הזו, אבל זה חלק מהמשחק. לא מתכוון לתרץ את המחצית הראשונה ב-120 דקות של הגביע. יש לנו עונה מופלאה ונשתדל להמשיך אותה".

"אי אפשר להחליף 11 שחקנים, אין לנו סגל כל כך גדול. כשאנחנו הפועל חיפה בחצי קלאץ' אנחנו יכולים לסיים בתיקו. אנחנו צריכים להיות הפועל חיפה האמיתית ואז אי אפשר עלינו. כשאין לך להחליף 11 שחקנים חדשים אז מי שמשחק צריך להביא מעצמו. היו שחקנים ששיחקו היום וגם שיחקו בגביע וכן הצליחו להביא אנרגיות וכאלה שלא".

עוד בנושא
ליגת העל: בני יהודה הביסה 0:3 את הפועל חיפה, צמד לרועי גורדנה
הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3 במשחק העונה של ליגת העל
ברק בכר: "המשחק מול מכבי תל אביב יהיה יותר קשה מבית"ר ירושלים"

שחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
הפנים אומרות הכל. שחקני הפועל חיפה מאוכזבים/קובי אליהו

בהעדרו של יוסי אבוקסיס המורחק ניהלו את המשחק של בני יהודה עוזריו אורי גוטמן ויעקב אסייג. גוטמן אמר בסיום: "התוצאה מדברת בעד עצמה, הניצחון הזה מוקדש קודם כל ליוסי אבוקסיס. זה מגיע לו. השחקנים נתנו את כל כולם על מנת לגרום לו לטעם מתוק בימים העצובים שהוא עובר. היה קצת מוזר להיות בלעדיו, אפשר להיות גאים בקבוצה ובשחקנים. הם לא נתנו להפועל חיפה אפילו מתפרצת אחת. שיחקנו כדורגל טוב, חיובי, עם לחץ, עם מצבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אורי גוטמן, עוזר מאמן בני יהודה, בנו של אלי גוטמן,. קובי אליהו
"קצת מוזר בלי יוסי". גוטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully