וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תרס'ן בורל חתם עד לסיום העונה

הגארד-פורוורד האמריקאי (25, 1.98) יהיה הזר השישי בסגל של עופר רחימי. נזרק לפני חודשיים מליגת הפיתוח לאחר מעורבותו בקטטה, לאחר שמוקדם יותר השנה היה מעורב בתקרית במטוס. צפו בביצועיו

one

מכבי חיפה הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של הגארד-פורוודרד טרס'ן בורל עד לסיום העונה הנוכחית. בורל יהיה הזר השישי בסגל של עופר רחימי, והירוקים החליטו שלא לשחרר אף שחקן בשלב הזה, כך שבכל משחק שחקן זר אחד לפחות יישב בחוץ. הוא צפוי להגיע לארץ בימים הקרובים ועשוי להיות בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב בחוץ ביום שלישי הבא, המשחק שיפתח את הסיבוב השלישי.

שחקן ממפיס תרס'ן בורל. AP
זר שישי של חיפה. בורל/AP

בורל (25, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת ממפיס משנת 2016, כשבשנתו האחרונה במכללה רשם 10 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק. לאחר שסיים את לימודיו בממפיס חתם בקבוצת הפיתוח של ממפיס גריזליס, ממפיס האסל, ושיחק במועדון במשך כמעט שנתיים, אלא שלפני חודשיים הוא שוחרר מהמועדון בעקבות מעורבותו בקטטה בסיום המשחק נגד איווה. זאת הייתה התקרית השנייה בה היה מעורב בורל השנה, לאחר שמוקדם יותר השנה נזרק מטיסה של חברת "אמריקן איירליינס" ביחד עם אקס עירוני נהריה מרקיז טיג, בחשד שהשניים גנבו שמיכות. מאוחר יותר בחברה התנצלו בפני שני השחקנים. בתקופתו בקבוצה רשם בורל 13.3 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק.

מכבי חיפה נכנסת לסיבוב השלישי בליגת העל כשהיא במקום ה-11, במאזן זהה לזה של עירוני נהריה, האחרונה בטבלה. הירוקים ביצעו בשבוע שעבר שינוי נוסף בסגל כששחררו את גוני יזרעאלי והחתימו במקומו את עודד ברנדווין ששותף רק ל-3 דקות בהפסד להפועל ירושלים.

צפו בביצועיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully