וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: לואיס סוארס פותח דף חדש. רומא בביקורת קשה על השופט

החלוץ שבר בצורת של 392 יום ללא כיבוש, מאמנו גונן עליו: "הוא חלוץ אדיר וזה לא ישתנה לעולם". ביקורת חריפה של האיטלקים אחרי התבוסה 4:1 בקאמפ נואו. וגם: אומטיטי ואינייסטה שומרים על עמימות

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
בבעיטה ה-31 הכדור סוף סוף נכנס. סוארס/רויטרס

ברצלונה עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי בדרך לחצי גמר ליגת האלופות. הקטלאנים הביסו את רומא 1:4 במשחק הראשון ברבע הגמר וקשה למצוא אפילו אדם אחד שיהמר שהקבוצה מבירת איטליה תבצע מהפך בגומלין.

seperator

המספרים

* אחרי שני השערים העצמיים של רומא, ברצלונה כבר עם חמישה שערים עצמיים לזכותה העונה בליגת האלופות. רק ליאונל מסי כבש יותר עבורה (6).

* רומא היא הקבוצה הרביעית בהיסטוריה של ליגת האלופות שכובשת שני שערים עצמיים באותו משחק.

* אנדרס אינייסטה ערך הערב את ההופעה ה-21 שלו ברבע גמר ליגת האלופות. השוואת השיא ששייך במשותף לריאן גיגס וצ'אבי.

* ג'רארד פיקה כבש את השער ה-12 שלו בליגת האלופות ועלה למקום השלישי בטבלת המבקיעים בקרב שחקני ההגנה. רוברטו קרלוס (16) ואיבן הלגרה (15) מקדימים אותו, דני אלבס כבש כמוהו.

* לאחר שלא הצליח להבקיע ב-30 הבעיטות שלו לשער בליגת האלופות העונה, לואיס סוארס סוף סוף חגג שער בכורה בליגת האלופות העונה. זה היה שער הצ'מפיונס הראשון שלו אחרי 392 ימים.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ברצלונה הביסה 1:4 את רומא

לכתבה המלאה
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
מקום שלישי בין הכובשים בקרב שחקני ההגנה. פיקה/רויטרס

התוצאה אמנם הייתה חד צדדית, אבל בפועל ברצלונה עבדה קשה כדי להשיג אותה. רומא הקשתה על מוליכת הטבלה הספרדית ובסיום גם זכתה למחמאות (ואלוורדה: "רומא קבוצה טובה מאוד, היה לנו קשה מול משחק הלחץ שלה").

ואלוורדה אף החמיא ללואיס סוארס, שכבש אחרי 392 ימי בצורת, ואמר ש"אנחנו תמיד מעריכים אותו ותמיד בטוחים שהוא יכבוש מכל מצב. הוא חלוץ אדיר וזה לא ישתנה אף פעם, גם כשהוא בתקופות פחות טובות". סוארס עצמו אמר ש"אני מקווה לצאת לדרך חדשה מעכשיו. אני בטוח שעוד אכבוש לא מעט שערים העונה ואעזור לקבוצה הרבה".

למרות הניצחון, ברצלונה עדיין מוטרדת מהעתיד של שניים מעמודי התווך שלה: סמואל אומטיטי בהגנה, ואנדרס אינייסטה בקישור. הבלם הצרפתי התייחס אמש לדיווחים שיעזוב ואמר בקצרה ש"אני מרוכז כרגע אך ורק בעונה הנוכחית ולא חושב מעבר לה. אני יכול להגיד רק דבר אחד - אני מאוד אוהב את ברצלונה, גם את המועדון וגם את העיר. מעבר לזה אין מה להוסיף כרגע". גם אינייסטה מסרב לפזר את הערפל בנוגע להמשך דרכו בקבוצה, ואמש הוא שוב לא הסכים לספק תשובה חד משמעית. "כשיהיה לי מה להודיע, כולכם תדעו מזה", אמר.

ג'רארד פיקה אמר: "שיחקנו טוב מאוד. אולי היה עדיף שלא נספוג שער בבית, אבל השגנו מקדמה גדולה לקראת הגומלין. נכון שרומא שיחקו כדורגל קצת יותר הגנתי ממה שחשבנו, אבל הם הציגו יכולת נהדרת. יותר מדי אנשים זלזלו ביריבה שלנו. זה רבע גמר ליגת האלופות, זו רומא".

פיקה הוסיף: "השערים העצמיים? זה לא מזל ולא מקרי. קבוצות שהולכות אחורה נגדנו, משחקות עם הרבה שחקנים ברחבה ולכן זה יכול לקרות להן".

מאמן רומא,אוזביו די פרנצ'סקו. רויטרס
"ברצלונה קיבלה עזרה מאיתנו מהשופט". די פרנצ'סקו/רויטרס

ברומא ביקרו בחריפות את השופט ההולנדי דני מאקלי, שלא שרק לפנדל לזכותם במחצית הראשונה. "ברצלונה מספיק חזקה, היא לא צריכה עזרה", זעם המאמן אוזביו די פרנצ'סקו, "הערב היא קיבלה הרבה עזרה מאיתנו (גולים עצמיים) וגם מהשופט. נתנו הופעה טובה, אבל שילמנו על הטעויות שלנו. אנחנו לא יכולים להיות אחראים לטעויות של אחרים. התוצאה אכזרית בהתחשב בהופעה שלנו. גרמנו לברצלונה לשחק רע, לא איפשרנו להם להניע כדור וזה לזכותנו".

אדין דז'קו, שכבש את השער של רומא בדקה ה-80, אמר בסיום: "מהדקה הראשונה ניסינו לשחק כדורגל בסגנון שלנו, ללחוץ גבוה, אפילו שידענו שברצלונה קבוצה חזקה מאוד. חבל מאוד כי 4:1 זו תוצאה קצת קשה. אם היינו מעניקים לנו פנדל אחרי העבירה עליי במחצית הראשונה, זה יכול היה לשנות את המשחק. לשופט היה צריך להיות האומץ לשרוק פנדל נגד ברצלונה בקאמפ נואו כי הוא צריך להתייחס אלינו בצורה שוויונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully