וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בלאומית: העונה הסדירה ננעלת, חמש קבוצות במאבק על הפלייאוף העליון

בזמן שהפועל ת"א תמשיך את הטיול שלה לליגת העל מול הפועל פ"ת (15:00), הפועל כפ"ס עלולה לנשור לפלייאוף התחתון אם לא תנצח בנצרת עילית. בני לוד אורבת עם דרבי המגזר מול אחי, חדרה - מכבי הרצליה

העונה הסדירה בליגה הלאומית תינעל מחר (חמישי, 15:00) עם מחזור של שמונה משחקים שיכריעו את תמונת העולות המלאה לפלייאוף העליון ואלו שייאבקו נגד המבחנים בפלייאוף התחתון. הפועל תל אביב תמשיך בטיול לליגת העל עם מפגש מול הפועל פתח תקוה, הפועל חדרה תנסה להתבסס במקום השני מול מכבי הרצליה היורדת הבטוחה, הפועל קטמון והפועל רמת גן ייפגשו לקרב קצוות בעוד שבני לוד תנסה להשתחל לפלייאוף העליון עם ניצחון בדרבי המגזר מול אחי נצרת. משחקים נוספים: בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל עפולה, הפועל ראשון לציון - עירוני נשר, הפועל נצרת עילית - הפועל כפר סבא, הפועל ניר רמת השרון - הפועל מרמורק.

דיוגו קאצ'ובה שחקן בני לוד. מגד גוזני
חולם על הפלייאוף העליון. דיוגו קאצ'ובה/מגד גוזני

הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב

שתי הקבוצות הללו סומנו כעולות הבטוחות לפני פתיחת העונה, בפועל האדומים מטיילים לליגת העל אחרי עונה אחת בגלות בעוד שהמלאבסים ממשיכים בהתרסקות שלהם ללא סיכוי לפלייאוף העליון וכשהם רחוקים רק שלוש נקודות מהמקום שמוביל למבחנים. במפגש הקודם בין השתיים הפתיעה פתח תקוה עם ניצחון במושבה, אך חלון ההעברות של ינואר החליש מאוד את הקבוצה של תומר קשטן שתקנה גם תיקו במשחק הזה.

הפועל חדרה - מכבי הרצליה

מה תגידו על הפועל חדרה? העולה החדשה רק רצתה לשרוד בליגה בתחילת העונה אך מוצאת את עצמה במקום השני בפער של שלוש נקודות על פני קטמון השלישית אחרי ה-0:1 הדרמטי על מרמורק במחזור הקודם. מדובר בקרב קצוות של ממש כאשר הרצליה השנייה מהסוף רחוקה 11 נקודות מהקבוצה שמעליה ותרד ליגה, אלא אם כן יקרה נס של ממש.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל עפולה

מאבק ישיר על המקום בפלייאוף העליון בין שתי קבוצות שכבר שכחו מתי הן ניצחו. עפולה כבר הייתה במקום השני עד לפני חודשיים, אך רצף של שישה משחקים ללא ניצחון דרדר אותה עד למקום השביעי והפסד שלה במשחק הזה וניצחונות של הפועל כפר סבא ובני לוד יורידו אותם לפלייאוף העליון ויכניסו לשם את רמלה שגם היא נמצאת בכושר רע ולא ניצחה כבר שבעה משחקים.

הפועל בני לוד - מכבי אחי נצרת

בני לוד היתה קבוצת תחתית של ממש לאורך רוב העונה, אך ריצה מדהימה של שבעה משחקים ללא הפסד ו-5 ניצחונות קירבו אותה כפסע מהפלייאוף העליון וכל שהיא צריכה לעשות כדי להשתחל לשם זה לנצח בדרבי של המגזר ולקוות שכפר סבא המרוסקת לא תנצח את נצרת עילית. אחי מצידה ממוקמת רביעית ורחוקה רק חמש נקודות מהמקום השני הנכסף.

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים. קובי אליהו
העונה על ההתרסקות יהיה נפילה לפלייאוף התחתון?/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - עירוני נשר

עירוני נשר איימה להיכנס לספר השיאים של גינס, אבל אחרי 13 משחקים רצופים שבהם היא לא כובשת הגיע ה-2:2 מול הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, לא שזה משנה משהו לקבוצה שירדה ליגה כבר מזמן. ראשון פייבוריטית ברורה במשחק הזה, אך את הניצחון האחרון שלה נשר השיגה מול אותה ראשון (השני היה מול הפועל תל אביב), שנמצאת בכושר רע מאוד ולא ניצחה כבר שישה משחקים, מה שהרחיק אותה עד כדי חמש נקודות מהמקום השני הנכסף.

הפועל רמת גן - הפועל קטמון

משחק קצוות באצטדיון הלאומי לשעבר ברמת גן. האורדונים שהפסידו להפועל תל אביב במחזור החולף, חייבים כל נקודה כדי להתקרב לקבוצות שמעליהן ולנסות להתחמק מהמקום ה-14 שמוליך למבחנים בתום העונה. הקטמונים נמצאים בכושר מצוין עם שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת המחזורים האחרונים והם כמובן חושקים את המקום השני בו נמצאת חדרה עם 3 נקודות יותר.

הפועל נצרת עילית - הפועל כפר סבא

ב-10 בינואר ניצחה הפועל כפר סבא 0:1 את הפועל פתח תקוה. מאז היא רושמת רצף של 12 משחקים שבמהלכם היא מנצחת רק את נשר האומללה וממצב של עולה בטוחה היא נמצאת כעת על סף נשירה לפלייאוף התחתון, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון של הירוקים תוריד אותם כמעט בוודאות לשם מאחר שלבני לוד ובית"ר תל אביב שמתחתיהם יש אותו מספר נקודות. גם נצרת עילית שמקדימה את כפר סבא בנקודה בלבד חייבת לנצח כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון והיא מגיעה למשחק הזה אחרי שני הפסדים מרגיזים של 1:0 לקבוצות הצמרת של הפועל תל אביב והפועל קטמון.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל מרמורק

משחק חשוב לשתי הקבוצות שכנראה תאבקנה עד סוף העונה נגד נשירה למקום ה-14 שמוליך למבחנים נגד ירידה לליגה א'. רמת השרון רחוקה 3 נקודות מהמקום הזה בעוד שמרמורק מקדימה אותה בנקודה בלבד ומגיעה למשחק הזה אחרי הפסד ביתי כואב לחדרה משער שספגה בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully