וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א תפגוש את חימקי ברבע הגמר, פנרבחצ'ה - באסקוניה

ברצלונה ניצחה 82:86 את חימקי שסיימה שמינית ותיאלץ לשחק מול צסק"א, שגברה על הכוכב האדום. פנרבחצ'ה הפסידה למלאגה של נדוביץ' ותפגוש את הבאסקים שהפסידו. עוד ניצחון בשיניים לפאו

מייק ג'יימס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
ג'יימס ופאו עם ניצחון שעוד יכול להבטיח להם ביתיות/GettyImages

המחזור ה-30 והאחרון של העונה הסדירה ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם חמישה משחקים. צסק"א מוסקבה ניצחה 81:92 את הכוכב האדום בלגרד. פנרבחצ'ה הפסידה בבית 99:91 למלאגה וננאד נדוביץ', מילאנו נוצחה 96:95 על ידי פנאתינייקוס הווינרית בתום הארכה, באסקוניה הפסידה בבית 81:79 מפתיע לאנאדולו אפס וברצלונה ניצחה 82:86 את חימקי.

סדרות רבע הגמר שנקבעו סופית:
צסק"א מוסקבה (1) - חימקי מוסקבה (8)
פנרבחצ'ה (2) - באסקוניה (7)

ויטלי פרידזון שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
ויטלי פרידזון במשחק מצוין/GettyImages

צסק"א מוסקבה - הכוכב האדום בלגרד 81:92

האימפריה הרוסית, שהבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה כבר לפני שבועיים, נעלה את משחקיה לפני הפלייאוף עם ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים במפעל ובמאזן 6:24 בעונה כולה. הסרבים החביבים השלימו עונה קשה מאוד אחרי שכל הקבוצה שלהם התפרקה לרסיסים בתום העונה שעברה בשל משבר כלכלי חריף. בהיעדרו של נאנדו דה קולו, ויטלי פרידזון הוביל את קלעי צסק"א מוסקבה עם 20 נקודות (5 מ-7 מהשדה, 7 מ-7 מהקו), קורי היגינס קלע 18 ומסר 5 אסיסטים, סרחיו רודריגס ואותלו האנטר תרמו 12 נקודות כל אחד. אוגניין דובריץ' בלט אצל הכוכב האדום בלגרד עם 14 נקודות, טיילור רוצ'סטי מיודענו קלע 13 ומסר 5 אסיסטים, דיאן דוידובאץ ומילקו בייליצה תרמו 10 נקודות כל אחד.

פנרבחצ'ה - מלאגה 99:91 (אחרי הארכה)

למרות שהמשחק לא קבע כלום לאף אחת מהקבוצות קיבלנו דרמה גדולה ואפילו הארכה די נדירה במשחק לפרוטוקול בלבד. בסופו של דבר מלאגה השיגה ניצחון מרשים ויוקרתי שאמנם לא קבע לה כלום כי היא את העונה האירופית שלה סיימה, אבל בטח שימחה מאוד את האוהדים שלה. ננאד נדוביץ', מהרכזים הטובים ביורוליג העונה, סיפק תצוגה ענקית עם 31 נקודות (13 מ-13 מהקו, 8 מ-18 מהשדה), 8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, אדם ואצ'ינסקי הוסיף 18 נקודות, ג'יימס אוגוסטין קלע 11 ואלברטו דיאס תרם 10 נקודות. את פנרבחצ'ה הוביל קוסטאס סלוקאס עם 26 נקודות (5 מ-6 לשלוש), 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ג'יימס נאנלי תרם 19, יאן וסלי קלע 14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נמניה נדוביץ' שחקן מלאגה מול ג'ייסון תומפסון שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
נדוביץ' במשחק ענק/GettyImages

מילאנו - פנאתינייקוס 96:95 (אחרי הארכה)

היוונים שרוצים להבטיח את יתרון הביתיות פיגרו במשך מרבית דקות המשחק מול האיטלקים שכבר הודחו, הרבה מהן בפער דו ספרתי, עד שביצעו קאמבק ועלו לעתרון ברבע האחרון. פאו כבר הובילה בשלוש הפרש ממש בשניות הסיום, אבל דאיריס ברטראן סחט עבירה בזריקה מחוץ לקשת וקבע הארכה עם ביקור מוצלח בקו העונשין. גם חמש הדקות הנוספות היו צמודות ומותחות ובסיומן מייק ג'יימס קלע את סל הניצחון הדרמטי. כעת, הקבוצה של צ'אבי פסקוואל תקווה למעידות של אולימפיאקוס וריאל מדריד מחר. ג'יימס, ניק קלאתיס וג'יימס גיסט קלעו 18 כל אחד, כמות נקודות זהה של ארתוראס גודאיטיס מנגד הספיקה רק כמעט.

באסקוניה - אנאדולו אפס 81:79

קבוצה אחת הגיעה אחרי שישה ניצחונות ברציפות, השנייה אחרי שהפסידה שמונה פעמים ברציפות ו-11 מ-12 המשחקים האחרונים שלה ומי ניצחה? נכון מאוד, דווקא זו שהגיעה עם רצף הפסדים בלתי נגמר. אנאדולו אפס נפרדה מהיורוליג עם ניצחון מפתיע מאוד, באסקוניה הצליחה להימנע מצסק"א מוסקבה למרות ההפסד ותשחק בסדרה קשה מאוד מול פנרבחצ'ה בחוץ ברבע הגמר. אריק מקולום הוביל את המנצחת עם 21 נקודות, ברוק מוטום תרם 16 נקודות. אצל באסקוניה שוב בלט ונסן פוארייה עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים, טורניקה שנגליה תרם 17 וג'ייסון גריינג'ר קלע 7 ו-11 אסיסטים.

ברצלונה - חימקי מוסקבה 82:86

המארחת נפרדה מהיורוליג עם עוד ניצחון ויכולה להיות מתוסכלת מאוד שלא מינתה את סבטיסלב פשיץ' למאמנה בשלב מוקדם יותר, בעוד האורחת ספגה הפסד שהותיר אותה במקום השמיני ותשלח אותה לסדרת רבע גמר כמעט בלתי אפשרית מול צסק"א מוסקבה. בשבוע שעבר בארסה קלעה 19 שלשות, והערב היא שוב הפציצה עם 17 כאלה באחוזים טובים מאוד (44.7%), חואן קרלוס נבארו בלט עם 17 נקודות וחמש שלשות, תומאס הרטל קלע 14, פאו ריבאס ופטרי קופונן קלעו 12 כל אחד וגם ארבע שלשות כל אחד. את הרוסים הוביל אנתוני גיל המצוין עם 21 נקודות ו-5 ריבאונדים, אלכסיי שבד סיים עם 15 נקודות ו-8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully