וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הודיע על פרידה מראדק סטפאנק ואנדרה אגאסי

המדורג מספר 1 לשעבר פרסם הודעה מפורטת שמודה לצ'כי על העבודה איתו ובסופה גם אזכור לסיום דרכו עם אגאסי, עליו אמר קפטן הדייויס של סרביה לשעבר: "הוא לא עשה כלום בשביל נובאק"

ראדק סטפאנק טניסאי עבר צ'כי ומאמנו של נובאק דג'וקוביץ' עם אנדרה אגאסי. AP
כבר לא עובדים עם דג'וקוביץ'. אגאסי וסטפאנק/AP

המשבר הגדול של נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לתת את אותותיו והיום (רביעי) הודיע הסרבי על פרידה ממאמנו ראדק סטפאנק. בנוסף, כתב נולה גם על הפרידה מאנדרה אגאסי בצורה יבשושית וקורקטית מאוד אחרי שהאמריקאי הודיע על הפרידה כבר בלילה שבין שישי לשבת.

דג'וקוביץ' קיבל את ההחלטה לפני פתיחת עונת החימר ולאחר שהודח כבר בסיבוב השני (והראשון מבחינתו) גם באינדיאן וולס וגם במיאמי ובאליפות אוסטרליה סיים את דרכו בשמינית הגמר עם הפסד ליון צ'ונג. ההודעה באתר של דג'וקוביץ' הייתה: "אחרי מיאמי החליטו נובאק דג'וקוביץ' ומאמן הטניס שלו ראדק סטפאנק לסיים את שיתוף הפעולה ביניהם. היחסים האישיים עם סטפאנק היו ויישאר מצוינים ונובאק נהנה לעבוד איתנו וללמוד איתו. הוא נשאר אסיר תודה ומלא הערכה על התמיכה שהוא קיבל מראד בתקופה האחרונה.

"נובאק נשאר מרוכז ומלא תשוקה ורצון לחזור חזק יותר ונחוש יותר אחרי פציעה ארוכה שהשפיעה על הביטחון והמשחק שלו. הוא מלא תשוקה כדי לחפש דרכים שונות על מנת לחזור לנצח שוב. דג'וקוביץ' יסיים את החופשה הקצרה שלו עם המשפחה ויתחיל את ההכנות לעונת החימר ושאר הטורנירים הבאים". בסופה של ההודעה כתב דג'וקוביץ': "שיתוף הפעולה של נובאק עם אנדרה אגאסי גם נגמר".

מי שדיבר על הפרידה של דג'וקוביץ' מאגאסי היה טניסאי העבר הסרבי וקפטן נבחרת הדייויס לשעבר רדמילו ארמנוליץ', שאמר: "התנגדתי לשיתוף הפעולה עם אגאסי מאז היום הראשון כי הוא לא עשה שום דבר בשביל נובאק. אני חושב שנובאק עזר לו הרבה יותר כי הוא עשה את אגאסי מאמן. הוא עזב כי הוא לא ידע מה לעשות. נובאק משחק מהקו האחורי טוב יותר מאשר אגאסי וההחזרות שלו הן טובות יותר. אז איך אגאסי יכול לעזור לו בדיוק? הוא אף פעם לא עבד כמאמן ולא היה לו ניסיון כדי לעזור לנובאק".

כרגע, בתקשורת הסרבית מדברים על כך שדג'וקוביץ' ינסה לחזור לעניינים בתקופה הקרובה ללא מאמן וינסה לראות כיצד זה יילך לו. הטורניר הקרוב בו ישחק הוא מונטה קרלו, שם הוא גם גר.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
יוצא לדרך חדשה. דג'וקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully