וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דה בראונה חשף: "בחרתי במוחמד סלאח לשחקן העונה באנגליה"

רגע לפני ששני הכוכבים הגדולים של הפרמיירליג והמועמדים הבכירים לפרס נפגשים בליגת האלופות, הבלגי סיפר כי נמנע מהצבעה שתעזור לו לזכות: "אי אפשר להשוות בינינו, אבל מגיע לו"

קווין דה בראונה, מוחמד סלאח. צילום מסך
מי יזכה בתואר? סלאח ודה בראונה/צילום מסך

אחרי המנה הראשונה של רבעי הגמר בליגת האלופות, בה הכוכב הגדול היה כריסטיאנו רונאלדו, הערב (רביעי) יתקיימו שני המשחקים הנוספים של השלב ובהם ינסו מספר שחקנים להותיר חותם דומה לזה של כוכב ריאל מדריד. מוחמד סלאח וקווין דה בראונה יפגשו משני עברי המתרס כאשר ליברפול תארח את מנצ'סטר סיטי, במה שיהיה מפגש בין שני הכוכבים הכי גדולים של הליגה האנגלית העונה והמועמדים הבכירים לתואר שחקן העונה בפרמיירליג.

רגע לפני המשחק הגורלי, הבלגי של סיטי חשף במפתיע כי העניק את הקול שלו בבחירות לפרס האינדבדואלי הנחשק דווקא למצרי, למרות שהיה יכול לנקוט בטקטיקה שתעזור להכתרתו כשחקן העונה. "הצבעתי לסלאח", סיפר, "מגיע לו. אם זה לא מישהו משלנו (אסור להצביע לשחקן מאותה הקבוצה) אז זה הוא, אבל אי אפשר להשוות בינינו. סלאח בכושר הבקעה מדהים והוא משחק כסוג של חלוץ. בלתי אפשרי להשוות את הסטטיסטיקות שלנו, בסוף השבוע האחרון שיחקתי כקשר אחורי. אבל הרקורד שלו מדבר בעד עצמו. למזלי, אני לא צריך להיות זה שיקבל את ההחלטה".

אגב, דה בראונה נדרש לבחור גם את השחקן הצעיר של העונה בפרמיירליג, ונתן את הקול שלו לבלם טוטנהאם דבינסון סאנצ'ס.

טופס ההצבעה של דה בראונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully