וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס יודע: "אם אנחנו רוצים לזכות, נהיה חייבים להשתפר"

מאמן באיירן מינכן קבע שיא ניצחנות רצופים חדש, אבל רק אחרי פתיחה מהוססת של הבווארים נגד סביליה: "אמרתי מילים ברורות מאוד בהפסקה". תומאס מולר אישר: "הבוס נכנס בנו במחצית"

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס, פרנק ריברי. רויטרס
היינקס וריברי בסיום/רויטרס

באיירן מינכן עשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי לעבר העפלה לחצי גמר ליגת האלופות, כאשר גברה 1:2 על סביליה ברמון סאנצ'ס פיסחואן. הבווארים לא מאוד הרשימו, אבל הצליחו להתאושש מפתיחה קצת מהוססת ולהפוך פיגור מוקדם, וכעת הם יכולים סוף סוף לשבור את ה"קללה הספרדית" שלהם. באיירן הודחה בכל אחת מארבע העונות האחרונות על ידי קבוצה מספרד מהצ'מפיונס, אבל אם תשלים את המשימה בגומלין יכול להיות שהעונה זה כבר לא יקרה. מי שרשם הישג יוצא מהכלל הוא מאמן הקבוצה, יופ היינקס, שהפך למאמן הראשון אי פעם שמנצח 12 משחקי ליגת אלופות ברציפות. הרצף הזה עוד נמשך מהקדנציה הקודמת של היינקס על הקווים של אלופת גרמניה, קדנציה שהסתיימה בהנפת הגביע עם האוזניים הגדולות ב-2013.

עוד בנושא

רבע גמר האלופות: באיירן מינכן ניצחה 1:2 בחוץ את סביליה
ליגת האלופות: ריאל מדריד בדרך לחצי הגמר אחרי 0:3 על יובנטוס
שיא R7: המספרים המופלאים של כריסטיאנו רונאלדו, "השחקן ששונה מכל היתר"

טיאגו אלקנטה באיירן מינכן עם רוברט לבנדובסקי. רויטרס
חגגו בספרד. שחקני באיירן מינכן/רויטרס

למרות כל זה, היינקס נאלץ להודות בסיום: "אם אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות, נהיה חייבים להשתפר. המחצית הראשונה הייתה כולה של סביליה, אבל הגיע לנו לנצח בזכות המחצית השנייה. בהפסקה אמרתי לשחקנים דברים מאוד ברורים, וזה עזר. סביליה הראתה שלא סתם היא הגיעה לרבע גמר ליגת האלופות. נאלצתי להחליף את וידאל ואת ברנאט בגלל פציעות, והחילופים האלה הפיחו חיים במשחק שלנו".

תומאס מולר: "היו הרבה דברים טובים, אבל גם כאלה שלא צריכים להיות. עשינו טעות אחת או שתיים יותר מדי. במחצית הבוס נכנס בנו. בכל זאת, השגנו שני שערי חוץ וניצחון וזו תוצאה מעולה. בסך הכול, אנחנו מרוצים, אבל לא יהיה קל במשחק הביתי".

ג'רום בואטנג: "התחלנו טוב אבל אז עשינו כמה טעויות. יכולנו להימנע מהשער שספגנו. אבל אחר כך חזרנו לעצמנו והשגנו שער שהגיע לנו. רק היינו צריכים להישאר רגועים ולשחק כדורגל. שום דבר עוד לא הוכרע, בליגת האלופות אף אחד לא מחלק מתנות".

בצד המפסיד, מאמן סביליה וינצ'נזו מונטלה סיכם ואמר: "אני גאה מאוד בשחקנים שלי, שלטנו במחצית הראשונה, באיירן לא הגיעה לאף מצב. חבל על המחצית השנייה, הגיע לנו להוציא תיקו. סבלנו מחוסר מזל בשערים שספגנו, אבל זה הכדורגל. במחצית השנייה קצת התעייפנו, זה נורמלי אחרי המחצית הראשונה הגדולה שלנו. במינכן יהיה לנו מבחן אופי גדול, כדורגל זה משחק בלתי צפוי והכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully