וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו והיברניאן ניצחו 1:3 את המילטון בבית

הושער הישראלי חזר אל בין הקורות אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה וספג שער באשמתו בדקה התשיעית. למזלו, החברים שלו התעשתו והפכו בדרך לניצחון ביתי חמישי ברצף, לראשונה משנת 2001

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
נקודה מהמקום השלישי. מרציאנו/GettyImages

אופיר מרציאנו חזר הערב (שלישי) אל בין קורותיה של היברניאן ושיחק 90 דקות ב-1:3 על המילטון, במסגרת משחק דחוי מהמחזור ה-29 בליגה הסקוטית. שוער נבחרת ישראל נעדר במשחק הקודם בשל העובדה שספג כרטיס אדום במשחק שלפני כן, וספג שער אחרי טעות גדולה שלו בדקה התשיעית. מרציאנו לא הצליח להשתלט על כדור רוחב והדף אותו היישר לרגליו של מריוס אוגבוי, שגלגל פנימה.

למזלו, הקבוצה שלו הצליחה לחזור לעניינים והפכה את התוצאה. פלוריאן קמברי כבש שלושער מצוין (17, 63, 85) והיברניאן נהנתה גם מיתרון מספרי החל מהדקה ה-62, לאחר ששחקן של המילטון הורחק בצהוב שני. בעקבות הניצחון, שהיה החמישי ברציפות של היברניאן בבית (לראשונה משנת 2001), קבוצתו של מרציאנו שמדורגת רביעית רחוקה רק נקודה מריינג'רס שבמקום השלישי, כאשר נותר לה רק משחק אחד עד לסיומה של העונה הסדירה ופתיחתו של הפלייאוף העליון. היברניאן לא הספידה כבר שמונה מחזורים ברצף ומגיעה לישורת האחרונה בכושר טוב מאוד.

עוד בנושא

"דקל קינן מקצוען גדול. הוא על המגרש כדי לכוון את הצעירים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully