וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה חושש: "לשחק טוב מול רומא לא יספיק לנו"

מאמן ברצלונה מפרגן לג'אלורוסי לפני המשחק הראשון ברבע גמר האלופות (21:45, ערוץ 5): "היא קבוצה התקפית, המפגש לא יוכרע במשחק הראשון". ראג'ה נאינגולן מתעקש שיהיה כשיר

רבע הגמר - משחק 1הסתיים04/04/2018
ברצלונה
  • רוסי (38, גול עצמי)
  • מאנולס (55, גול עצמי)
  • פיקה (59)
  • סוארס (87)
1:4
  • (80) דזקו
רומא
one

ברצלונה

בפעם הקדומת שהיא אירחה את רומא - בשלב הבתים בעונת 2015/16 - ברצלונה הביסה את הקבוצה מבירת איטליה 1:6. גם אם התוצאה הזו לא תשוחזר, המטרה הגדולה של בארסה תהיה להשיג מקדמה גדולה שתאפשר לה לצאת לגומלין בראש שקט.

ליאונל מסי שהיה פצוע ונכנס כמחליף נגד סביליה (2:2) בסוף השבוע, אמור לחזור להרכב וכך גם סרג'יו בוסקטס. לפי הדיווחים בספרד, ארנסטו ואלוורדה ייתן את הקרדיט לעוסמאן דמבלה, שימשיך לפתוח ויתופקד באגף הימני. פיליפה קוטיניו כמובן לא רשאי לשחק במדי ברצלונה בליגת האלופות.

"המפגש הזה לא יוכרע במשחק הראשון", אמר ארנסטו ואלוורדה במסיבת העיתונאים. "בהתחשב בחוזקת היריבה, יעזור לנו לנצח בלי לספוג, אבל לשחק משחק טוב לא יספיק לנו. זה לא מפתיע שרומא סיימה בראש הבית והגיעה לרבע הגמר, יהיה לנו קשה לעלות. היא קבוצה התקפית, כך שנצטרך להגן היטב". על מצבו של סרג'יו בוסקטס אמר המאמן: "אתמול הוא התאמן, הוא חלק חשוב מאיתנו, אנחנו מאמינים שהוא יהיה בסדר".

ג'ורדי אלבה הוסיף: "אנחנו מודעים לזה שיש לנו קבוצה מצוינת שיכולה לנצח את כולן, אבל רומא ניצחה את הבית שלה, שכלל גם את צ'לסי ואתלטיקו וזה מראה כמה היא חזקה. חשוב מאוד שלא נספוג".

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. GettyImages
חוזר להרכב. מסי/GettyImages

רומא

הג'אלורוסי יתייצבו למשחק בקאמפ נואו כאנדרדוגים ברורים ואם זה לא מספיק, גם מכיוון הסגל יש חדשות רעות. ג'נגיז אונדר פצוע וגם ראג'ה נאינגולן לא כשיר לחלוטין, אם כי הוא הבהיר: "אני בסדר אחרת לא הייתי טס לברצלונה".

רומא היא אמנם לא הקבוצה הכי נוצצת בשלב הזה, אבל היא צלחה שלב בתים שכלל בין היתר את צ'לסי ואתלטיקו מדריד ושמרה על רשת נקייה ב-16 משחקים בכל המסגרות. אוזביו די פרנצ'סקו מקווה שמרכז הקישור העוצמתי שכולל את דניאלה דה רוסי, קווין סטרוטמן וכנראה נאינגולן, יקשה על מוליכת הליגה הספרדית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully