וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך זידאן שיכנע את רונאלדו לפספס משחקים: "אאריך לך את הקריירה"

ב"לאקיפ" חשפו שיחה שנערכה בין מאמן ריאל מדריד לכוכב הגדול בקיץ 2016: "תבטח בי, תסמוך עליי בעניין הזה. אם תסכים לנוח ולוותר על משחקים, אאריך לך את הקריירה בכמה שנים"

עריכת וידאו: מתן חדד

ב"לאקיפ" הצרפתי פרסמו היום את תוכנה החלקי של שיחה שנערכה בין זינדין זידאן לכריסטיאנו רונאלדו ובה מאמן ריאל מדריד שיכנע את הפורטוגלי לנוח מפעם לפעם, במשחקים פחות חשובים על הנייר.

השיחה נערכה באחד מאימוני טרום העונה ב-2016, כשרונאלדו התייצב אחרי הזכייה עם פורטוגל ביורו. "אם תקשיב לי, אם תסכים לנוח מדי פעם ולפספס משחקים, אם תסמוך עליי בעניין הזה, אני אאריך את הקריירה שלך בכמה שנים", אמר זידאן לרונאלדו.

רונאלדו הקשיב והפנים. בכמעט שתי עונות שחלפ מאז, הוא נח ב-8 משחקי ליגה, אחד מהם הניצחון 0:3 על לאס פלמאס בשבת האחרונה. בליגת האלופות לעומת זאת, רונאלדו משחק תמיד. הפורטוגלי לא החסיר אפילו דקה אחת במפעל האירופי מאז פברואר 2016 (אז הוא הוחלף נגד רומא בדקה ה-89). באפריל באותה שנה הוא לא שיחק נגד מנצ'סטר סיטי, אבל זה היה בגלל פציעה.

מאז שרונאלדו הגיע לסנטיאגו ברנבאו ב-2009, הוא שיחק שיחק ב-96.8 אחוז מהדקות של ריאל מדריד בליגת האלופות (בלי לחשב משחקים בהם נעדר בגלל פציעות). בזמן הזה הוא עשרות שיאים במפעל היוקרתי שכל כך חשוב לו ולקבוצה.

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, עם כריסטיאנו רונאלדו. AP
נח בליגה, לא מוותר על ליגת האלופות. רונאלדו עם זידאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully