וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: תקציב הנוער לא יקוצץ, יעמוד על 14 מיליון שקל

3.4.2018 / 11:12

נדחתה התכנית של בן מנספורד לקצץ כ-10 אחוזים מתקציב המחלקה. המנכ"ל ייאלץ לחתוך בעלויות אחרות בהתאם לדרישת הבעלים מיטש גולדהאר. הסמכויות של פטריק ואן ליוון יורחבו

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

סיום דרכו של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב בתום העונה והעובדה שלמועדון יגיעו שני אנשי מקצוע חדשים לתפקיד המנהל המקצועי והמאמן, יביא גם לשדרוג מעמדו של פטריק ואן ליוון. הבעלים מיטש גולדהאר אמנם אמר בביקורו האחרון כי הוא אינו מכיר מספיק טוב את המנהל הביצועי של מחלקת הנוער, אבל במכבי תל אביב מתכוונים ללכת בדרך של ההולנדי ולחזק את אחיזתו במחלקת הנוער ואף מעבר לכך.

לואן ליוון יהיה את המשקל הכי גדול במעבר של שחקנים ממחלקת הנוער לבוגרים. הוא אמון כמעט בלעדית על ההחלטה אם להחתים שחקן שמסיים גיל נוער על חוזה בוגרים. כמו כן, יהיו לו אחוזים גבוהים מאוד בכל הקשור להחלטה אם שחקן צעיר ממחלקת הנוער שהושאל לקבוצת בוגרים אחרת, ראוי לחזור למכבי תל אביב או שהוא צריך להמשיך להיות מושאל.

בתוך כך נודע כי תקציב מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ינוע בעונה הבאה סביב 14 מיליון שקל. מדובר בסכום השקול לתקציבים של מספר קבוצות בליגת העל. מנכ"ל המועדון בן מנספורד, שהתבקש לקצץ בתקציב הכולל של המועדון החל מהעונה הבאה, רצה לקצץ כ-10 אחוז מתקציב מחלקת הנוער, אך בסופו של דבר ואן ליוון ימשיך ליהנות מתקציב גבוה שאמור לסייע בייצור שחקנים לבוגרים בשנים הבאות.

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא על חשבון מחלקת הנוער. גולדהאר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully