וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בתולדותיה: מכללת וילאנובה זכתה בטורניר המכללות

נציגת הביג איסט הביסה את מישיגן 62:79 וסיימה עונה גדולה במאזן כולל של 4:36. דונטה דיוינצ'נזו להט עם 31 נקודות והוביל את הבריחה של וילאנובה. מישיגן תיאלץ להמתין עוד עד לזכייה השנייה שלה בתואר

שחקני מכללת וילאנובה חוגגים. רויטרס
שחקני מכללת וילאנובה מניפים את הגביע/רויטרס

מכללת וילאנובה זכתה הלילה (שלישי) באליפות המכללות אחרי ניצחון מרשים 62:79 על מכללת מישיגן במשחק גמר שנערך בסן אנטוניו. עבור וילאנובה זוהי הזכייה השלישית בתואר הארצי בתולדות המכללה (הקודמות היו ב-1986 וב-2015). בכך מסיימת וילאנובה, שהפכה לקבוצה הרביעית בהיסטוריה שזוכה בתואר בפעם השנייה תוך שלוש שנים, עונה גדולה במאזן כולל של 4:36. היא גם ניצחה את כל שש המשחקים שלה בטורניר הארצי בפער דו ספרתי. מנגד, מכללת מישיגן שחיפשה זכייה שנייה בטורניר המכללות מסיימת את העונה מאוכזבת עם מאזן כולל של 8:33.

במשחק עצמו מישיגן עוד הובילה בפתיחה (18:21) אבל וילאנובה הצליחה לעלות ליתרון לקראת סיום המחצית הראשונה שהסתיימה בתוצאה 28:37 לזכות נובה. במחצית השנייה האלופה הטרייה רק הגדילה את ההפרש בהתמדה ופשוט לא הביטה לאחור. כל ניסיונות הקאמבק של מישיגן במחצית השנייה נבלמו בקלות יחסים ווילאנובה שייטה אל הניצחון ואל הזכייה בתואר. הכוכב הגדול של הערב עבור המנצחת היה דונטה דיוינצ'נזו שקם מהספסל וצלף 31 נקודות וניפק מהלכים גדולים בבריחה של וילאנובה. מיקאל ברידג'ס הוסיף 19 נקודות למאמץ הקבוצתי האדיר של נובה. מנגד, מוחמד עלי עבדול רחמן סיים כקלע המוביל של מישיגן עם 23 נקודות.

דונטה דיוינצ'נזו, שחקן מכללת וילאנובה. רויטרס
31 נקודות בדרך לתואר. דונטה דיוינצ'נזו/רויטרס
שחקני מכללת וילאנובה חוגגים. רויטרס
מאושרים עד הגג/רויטרס
שחקני מכללת מישיגן. רויטרס
המפסידים הגדולים של הערב. שחקני מישיגן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully