וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "הרבע הראשון שלנו היה שערורייתי", רחימי: "לקחנו החלטות פזיזות"

מאמני הפועל ירושלים ומכבי חיפה ביקרו את היכולת של השחקנים שלהם בסיום המשחק בו ניצחו האדומים 82:94. סטרטוס פרפרוגלו: "עודד קטש לא קוסם, אבל אנחנו עובדים טוב באימונים"

one

הפועל ירושלים מתחילה להראות סימני חיים והשיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. זאת לאחר שגברה ברוממה 82:94 על מכבי חיפה ששוב נמצאת במשבר עמוק לפני פתיחתו של הסיבוב השלישי.

מאמן האדומים עודד קטש ניסה לשמור על פרופורציות בסיום ואמר: "החוכמה היא להיות עקביים באינטנסיביות, וזה לא היה לנו היום. הצלחנו לחבר כמה דקות שניצחו את המשחק עבורנו. עשינו המון טעויות והיה רבע ראשון שערורייתי. יש לנו מספיק יכולות התקפיות, אנחנו קצת מערבים יותר שחקנים, כמו קינזי, סטראטוס, ליאור, וזה חשוב שיהיה משחק יותר קבוצתי. סטראטוס צריך לקבל יותר נגיעות בכדור במצבים שנוחים לו, הוא עושה את זה בחכמה. יש לו גם קליעה. הוא מאוד מנוסה וחכם, רק צריך להגיע למצבים האלה ועל זה מנסים לעבוד. יש עוד סיבוב שלם לעבוד על הדברים שלנו, להיות עקביים ובעיקר בריאים".

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סיוט של עונה. עופר רחימי/אדריאן הרבשטיין

סטראטוס פרפרוגלו שסיים כקלע המוביל של קבוצתו עם 20 נקודות הוסיף: "לא התחלנו טוב אבל השתפרנו בהמשך, וזה היה המפתח. ניסינו לתקן כמה דברים בשיטה שלנו, אנחנו משחקים טוב יותר כקבוצה. אני מקווה להמשיך לעזור לקבוצה, עודד לא קוסם אבל הוא עובד על הפרטים ואנחנו עובדים טוב באימונים. המטרה היא להיות מוכנים ביוני".

מנגד, מאמן מכבי חיפה עופר רחימי זעם היכולת של שחקנים ואמר: "היינו רכים בריבאונד. ידעתי שתהיה בעיה. לא סגרנו טוב. לא עבדו דברים בסיסיים. ריבאונד זה דבר של מודעות וריכוז. לקחנו החלטות פזיזות בהתקפה. חבל. לא היה אובדן עשתונות. היה חוסר ריכוז. שיחקנו נגד קבוצה איכותית ועשינו טעויות. דחפתי שחקנים לאגרסיביות וזה לא בוצע. אני מרגיש שאנחנו במלחמת הישרדות. צריכים לבוא כל משחק ולהילחם. לא שיחקנו טוב. זו אחריות שלי לשפר את הדברים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 82:94 את מכבי חיפה ברוממה

לכתבה המלאה
עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עלו על דרך המלך. עודד קטש ושחקניו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully