וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתלבט על הבעלים, התחצף למאמן: הסיבה לנידוי של חאתם בן ארפה

שחקן פ.ס.ז' כבש צמד בגביע לפני שנה ומאז לא שיחק. ב"פראנס פוטבול" חושפים את הסיבה: "הוא ביקר את אל חלאיפי בפני האמיר של קטאר ואמר לאמרי שהוא בחיים לא יעבור שלב באלופות"

לפני שנה בדיוק רשם חאתם בן ארפה את ההופעה האחרונה שלו במדי פריס סן ז'רמן. זו היתה הופעה מוצלחת למדי כאשר הוא כבש צמד וגם בישל ב-0:4 הקליל על אברנש בגביע הצרפתית. בשבוע שעבר הודיע הקשר שהוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה אחרי תקופת ייבוש ארוכה והיום (שני) ב"פראנס פוטבול" חושפים את הסיבה לנידוי של השחקן המוכשר והפרובוקטיבי משהו.

במהדורה המלאה של העיתון שתצא ביום שלישי, הוא חושף תקרית שהתרחשה באפריל 2017 כאשר אחרי מחנה אימון של הקבוצה השחקן התבדח עם לא אחר מאשר האמיר של קטאר והתלונן בפניו שאפילו הוא יותר זמין מהנשיא שלו נאסר אל חלאיפי, שממש לא צחק מההצהרה הזו ונשבע שהוא לא ילבש יותר את מדי הקבוצה.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם חאתם בן ארפה (במרכז). רויטרס
בן ארפה בהופעה האחרונה שלו לפני שנה/רויטרס

אבל זה ממש לא הכול, מסתבר שבן ארפה הסתכסך גם עם מאמנו אונאי אמרי ובקיץ 2017 אחרי ה-6:1 המשפיל של הקבוצה מול ברצלונה, הוא הצהיר בפני המאמן שלו שהוא בחיים לא יעבור שלב בליגת האלופות גם לא עם הקבוצה הכי טובה בעולם. היחסים בין השחקן למאמנו התערערו עוד יותר אחרי שאמרי הבין שבן ארפה נהג לחקות אותו בפני השחקנים האחרים. בן ארפה, שכאמור כבר הודיע שיעזוב בתום העונה, תכנן על פי הדיווח לחגוג את יום הולדתו ה-32 (ב-5 באפריל) עם פיצות בחדר ההלבשה יחד עם השחקנים כאקט של התגרות במועדון.

בן ארפה הגיע לפריס בקיץ 2016 אחרי שהתפוצץ עונה לפני כן במדי ניס עבורה הוא כבש 17 שערים. אולם, אחרי עונה שבה בקושי שיחק אשתקד, בן ארפה יובש לחלוטין על ידי אמרי והפעם, כך נראה, לא מסיבות מקצועיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully