וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "ריאל מדריד הקבוצה הטובה בעולם, בפער. למישהו יש ספק?"

שוער יובנטוס מתכונן לשחזור הגמר נגד אלופת אירופה בשלישי: "ריאל קבוצה טובה יותר, יש בה משהו מיוחד". על רונאלדו: "שיחקתי מול רונאלדו הברזילאי ומול זלאטן, אך הוא שובר שיאים"

one
זינאדין זידאן עם ג'אנלואיג'י בופון אחרי גמר האלופות. רויטרס
שוב נפגשים. בופון וזידאן/רויטרס

שלב רבע גמר ליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי, 21:45) עם ארבעה משחקים מסקרנים, אך אין ספק שהמרתק שבהם יהיה זה שבו יובנטוס תארח ריאל מדריד לשחזור של גמר ליגת האלופות מהשנה שעברה, משחק שהסתיים במפח נפש מבחינת הגברת הזקנה שחטפה 4:1 מהדהר וראתה את ריאל עושה היסטוריה וזוכה בתואר בפעם השנייה ברציפות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד נוגח לרשת של ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
שוב יכניע את בופון? רונאלדו/GettyImages

השחקן שאולי רעב יותר מכולם ללכת עד הסוף במפעל הוא ג'אנלואיג'י בופון, השוער הניצחי של הגברת הזקנה שהתראיין לקראת המשחק והתייחס גם לגמר ההוא בקרדיף: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה במשחק הזה, עכשיו אנחנו חייבים ללמוד מזה ולהביא לידי ביטוי את כל האיכויות שלנו ואת סגנון המשחק שלנו כדי לאזן את המפגש מולם. ריאל מדריד קבוצה טובה מיובנטוס, זכייה בליגת האלופותה היא חלום שמאוד קשה לגשים אותו. אנחנו יכולים להתחרות עם ריאל מדריד, אבל הראו במהלך ההיסטוריה ובשנים האחרונות שיש להם משהו מיוחד, משהו שונה".

בופון נשאל מה מייחד את ריאל מיתר הקבוצה ולא היסס לומר: "ריאל היא הקבוצה הטובה בעולם בפער גדול. למישהו יש ספק בזה? לזכות שלוש פעמים בליגת האלופות בארבע שנים זה אומר הכול. הם מספר 1 ואף אחד לא יכול להתווכח עם זה".

למרות השבחים שלו ליריבה, בופון מאמין ש"ריאל פייבוריטית אבל הסיכויים הם 50/50. אנחנו חייבים להיות אמביציוניים, יש היסטוריה ויש את ההווה, גם יובנטוס היא קבוצה גדולה שיודעת לזכות בתארים".

וכמובן, איך אפשר בלי להתייחס לכריסטיאנו רונאלדו. השוער האיטלקי שספג מכוכב ריאל בגמר ההוא, לא חסך בשבחים גם לכוכב היריבה: "יש לי הערצה בלתי מוגבלת כלפיו. אני מעריץ אותו בגלל שהוא בנאדם שיודע מה הוא עושה. בשנים האחרונות הוא הוכיח שהוא אינטיליגנט. הוא שינה את המיקום שלו, הוא מבזבז פחות אנרגיה מאשר בעבר אבל הוא קילר ליד השער. היה לי הכבוד לשחק מול רונאלדו הברזילאי, זלאטן איברהימוביץ' אבל רונאלדו שובר שיא אחרי שיא ואני מלא הערכה אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully