וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה עלי נגד הביקורת: "בטוח שאנשים עדיין יהיו מאוכזבים ממני"

כוכבה הצעיר של טוטנהאם סגר חשבון אחרי הצמד שלו מול צ'לסי: "לא נותן לרעשים מבחוץ להשפיע עליי". פוצ'טינו: "יהיה מדהים לסיים שוב בטופ 4". ויאלי: "קונטה רק מחכה לעזוב את צ'לסי"

שחקן טוטנהאם דלה עלי חוגג. רויטרס
סתם פיות. דלה עלי/רויטרס

טוטנהאם השיגה אמש (ראשון) ניצחון ענק כשגברה 1:3 בדרבי על צ'לסי וניצחה בסטמפורד ברידג' לראשונה מ-1990. התרנגולים גם פתחו פער של 8 נקודות מהבלוז והבטיחו למעשה מקום בליגת האלופות וגם נהנו מחזרתו של הארי קיין מלך השערים שלהם שנכנס כמחליף רבע שעה לסיום.

מי שניצל את המשחק הזה כדי להתפוצץ ולסגור חשבון עם המבקרים הוא דלה עלי, שחקן נבחרת אנגליה שאמר לאחר המשחק: "אנשים עדיין מאוכזבים מהדרך שבה אני משחק. אני רק רוצה לעזוב לקבוצה כמה שיותר ואני לא נותן למה שאנשים אומרים להשפיע עליי. לא חושב שיש לי מה להוכיח, אני רק רוצה לפתוח ולעזור לקבוצה שלי ועשיתי את זה עם צמד".

עוד בנושא:

לראשונה מאז שנת 1990: טוטנהאם ניצחה 1:3 בדרבי נגד צ'לסי בחוץ

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
אליפות והתרסקות. אנטוניו קונטה/רויטרס

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם חגג: "לסיים בטופ 4 עונה שלישית ברציפות זה יהיה הישג פנטסטי למועדון. יש לנו גם אפשרות להגיע לגמר הגביע אם ננצח את מנצ'סטר יונייטד. אנחנו מרוצים מאוד עם מה שאנחנו עושים העונה".

בצד השני, אנטוניו קונטה רשם עוד מפלה ואחרי ההדחה מליגת האלופות, קבוצתו כנראה לא תשחק במפעל היוקרתי בעונה הבאה. "אנחנו חייבים להיות ריאליסטיים ולהבין שהקבוצות שמקדימות אותנו משחקות נהדר. פספסנו הזדמנות נהדרת לצמק את הפער מטוטנהאם".

באשר לעתידו, אמר קונטה: "אני לא מודאג, זו האמת. אני והשחקנים נותנים את הכול העונה. אבל כנראה זה מה שאנחנו שווים". ג'אנלוקה ויאלי, חברו של קונטה ומאמן צ'לסי לשעבר, אמר ש"קונטה כבר לא יכול לחכות כדי לעזוב את צ'לסי". המאמן שהוליך את הבלוז לאליפות רק בעונה שעברה, יעזוב כמעט בוודאות בתום העונה כאשר שתי האופציות האטרקטיביות שעומדות בפניו הן נבחרת איטליה ופריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully