וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ יגדיל את התקציב בקיץ. בהפועל חיפה חגגו: "נהיה בליגה האירופית"

2.4.2018 / 8:02

הבעלים יודיע על תקציב שיא, שטקוס עשוי לבקש לפתוח את החוזה. אראל בכה בסיום, בן בסט סירב להתחלף. כץ שהתקשר הלילה לשחקנים הפתיע: "משחק גרוע". שון גולדברג מועמד לעונה הבאה

יוסי ציפקיס

חגיגה גדולה הייתה אתמול (ראשון) בחדר ההלבשה של הפועל חיפה. השחקנים רקדו על השולחנות בעקבות ההישג והבעלים יואב כץ גנב את ההצגה כשלפתע הופיע על צג הסלולרי שלהם. כץ התקשר לחלק מהשחקנים אותן כינה כ"גיבורים" שלו והודה להם על ההקרבה במשחק. "זה נכון שעשיתי שיחות עם חלק מהשחקנים", אמר כץ הלילה. "היו כאלה שרציתי להודות להם באופן אישי. שטקוס הציל אותנו".

בסיום המשחק שלח השוער הודעה ליואב כץ: "זו מתנה ליום ההולדת שלך".

לא רק השוער, שעשוי לבקש לפתוח את החוזה, זכה למחמאות - אלא גם גל אראל. הקשר הציל את הקבוצה מספיגה שמונה דקות לסיום עם הצלה מרשימה מהקו. בסיום הוא בכה אחרי ההעפלה לגמר.

עוד בנושא:

ניר קלינגר: "אם נזכה בגביע, מי יזכור מה היה בחצי הגמר?"
הפועל חיפה עלתה לגמר הגביע אחרי 3:4 מול הפועל רעננה בדו קרב פנדלים

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, עם ניסו קפילוטו, ארנסט שטקוס. יוסי ציפקיס
מריחים תואר. שחקני הפועל חיפה/יוסי ציפקיס

והיו גם כמה סיפורים מעניינים לקראת סיום המשחק. זה התחיל חמש דקות לסיום המועד החוקי של המשחק. עדן בן בסט התבקש לצאת החוצה אבל סירב כשטען בפני קלינגר שהוא לא מרגיש עייף. לטענת אנשים שישבו בספסל בן בסט צעק למאמן: "מה נשאר?", כשהוא מצביע על השעון. יוסיפ איבנצ'יץ' שהיה אמור להיכנס התבשר כי בן בסט יכול להמשיך לשחק וחזר לספסל. במהלך בעיטות הפנדלים, שמואל שיימן התבקש לצאת החוצה לאחר הרחקתו של מוחמד קמארה (במקרה כזה על השופט לאזן בין מספר הבועטים), אך מאחר ולא שמע את ההוראה התבקש איבנצ'יץ' לצאת משורת הבועטים. בסיום הסביר הקרואטי: "המאמן חשב שבן בסט עייף, אבל אז הוא הבין שהוא יכול להמשיך. זה בסדר מבחינתי".

לפני שנמשיך עם כץ, החגיגה האמיתית בהפועל חיפה אתמול הייתה קשורה לניצחון של בית"ר ירושלים. שם קיוו עוד לפני המשחק להעפיל לגמר עם הקבוצה מהבירה. ניר קלינגר שנשאר באיצטדיון עם סגן הנשיא דורון אוסידון ראה את קרית שמונה עולה ליתרון ובסיום הגיב באיפוק. "צריך לקחת את הגמר. ניר לא מסתפק בכרטיס לאירופה. בעונה כזאת, אנחנו מרחק ניצחון אחד מתואר ענק", אמרו במועדון. "אנחנו מקווים שתוך חודש נבטיח את הכרטיס לאירופה. נהיה בליגה האירופית בעונה הבאה". המקום הרביעי או החמישי בסיום העונה יבטיח את הכרטיס, משום שמכבי נתניה אינה מורשית לשחק באירופה.

יואב כץ יגדיל את התקציב בעונה הבאה ומתכוון לחצות את רף 22 מיליון השקלים אליו הגיע כמעט בינואר, אחרי שצירף את גילי ורמוט ואיבנצ'יץ'. התכנון הוא להביא ישראלי בכיר אחד לפחות כדי להתמודד בשלב הראשון באירופה, ואם הקבוצה תעפיל לשלב נוסף הבעלים ישקיע ברכש נוסף. ראדו גנסארי יקבל בקרוב הצעה חדשה אבל ספק אם יסכים להישאר. גבריאל תמאש יחתום בקרוב ובמועדון מוטרדים מהעובדה שאלון תורג'מן עדיין פוזל לאירופה, אם כי החלוץ הבטיח כי אם יישאר בארץ הוא ישחק בהפועל חיפה. במועדון ינסו לצרף מגן שמאלי ישראלי לעונה הבאה, כשאחד השמות שעלו הוא של שון גולדברג מבית"ר ירושלים המושאל ממכבי תל אביב. הפועל חיפה כבר שאלה את רוסלן ברסקי ודור פרץ ממכבי. את ברסקי היא תנסה לשאול לעונה נוספת.

למרות ההחלטה להגדיל את התקציב, כץ לא מתכוון "להשתולל" והבהיר כי יגדיל את התקציב בצורה מושכלת. "בשונה מהפועל באר שבע, התהליך יהיה איטי יותר. התקציב לא יוכפל תוך שנתיים. המטרה היא לשמר את הקיים ולחזק את הקבוצה בעוד שחקן או שניים משמעותיים", הסבירו במועדון. בהפועל חיפה היה מי שאמר שלמרות דבריו של כץ לפיהם הוא מקווה שניר קלינגר יעזוב לנבחרת, הבעלים חושש שיעזוב. "ניר ישאיר כאן את כל השחקנים הבכירים, אחרת תהיה נטישה המונית", אמרו חלק מהשחקנים. "יואב יכול להביא שחקנים, אבל ניר יצליח לחבר אותם לסגל הנוכחי טוב יותר מכל מאמן אחר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גל אראל שחקן הפועל חיפה מול שמעון אבוחצירה שחקן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
הציל את הפועל חיפה. גל אראל/יוסי ציפקיס

בראיון שהעניק הלילה לוואלה! ספורט טען הבעלים כי הוא לא שבע רצון מהיכולת של הקבוצה. "לא היה לנו משחק טוב. למען האמת, היה משחק גרוע. אחד המאמנים ששוחח איתי הגדיר זאת היטב: משחק רע שלנו. מצד שני, זה טוב כי מכאן אפשר רק לעלות למעלה מבחינת רמת המשחק שלנו", הפתיע כץ. "אני מקווה שבטדי נהיה יותר טובים וננצח את בני יהודה, כי יהיה מאוד קשה. אנחנו אחרי 120 דקות. ונהיה עייפים, אבל אני מסתכל קדימה. כמו במצב של מלחמה, אתה מעריך את מצב הכוחות שלך והולך ליעד הבא. היעד הבא הוא בני יהודה ולנו אין זמן לנוח".

"אמרו לי בקבוצה לפני המשחק שנהיה באירופה אם בית"ר תנצח את קריית שמונה, אמרתי להם שזה לא משנה, כי אני רוצה גביע ויהיה קשה לנצח את הגמר, ולא משנה נגד מי נשחק", המשיך כץ. "אמרתי את זה למרות שניצחנו את בית"ר בטדי. אני מסכים שכעת הדרך לאירופה קצרה יותר. אם התקציב יגדל עכשיו? קודם שנבטיח את הכרטיס סופית ואז נדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully