וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אם נזכה בגביע, מי יזכור מה היה בחצי הגמר?"

1.4.2018 / 21:05

הפועל חיפה חגגה העפלה לגמר הגביע אחרי 120 דקות חלשות ודרמה בפנדלים נגד הפועל רעננה. קלינגר: "רוצה לזכות בתואר, מקווה לעשות היסטוריה". קורצקי: "כנראה שזו העונה שלהם"

יוסי ציפקיס

שחקני הפועל חיפה חגגו הערב (ראשון) במשך דקות ארוכות את העלייה לגמר גביע המדינה. האדומים מהכרמל גברו על הפועל רעננה 3:4 בפנדלים אחרי 0:0 חלש בתום 120 דקות וכ-10,000 אוהדים פצחו בשירה וריקודים ביחד עם השחקנים. זה יהיה גמר הגביע הראשון של הפועל חיפה מאז 2004 והיא קרובה להבטחת המקום באירופה לראשונה אחרי 18 שנה (לא כולל אינטרטוטו).

שחקני הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
העונה החלומית נמשכת. הפועל חיפה/יוסי ציפקיס

המאמן המנצח, ניר קלינגר, סיכם: "מי כמוני יודע שבגביע צריך לעבור שלב. אם תניף את הגביע בעוד חודש, מי יזכור מה היה בחצי הגמר? היה משחק לא טוב, במחצית הראשונה היינו לא טובים. במחצית השנייה שינינו שיטה והשתלטנו על המשחק, אבל לא היינו מסוכנים והייתה לנו רק הזדמנות אחת. במעמדים כאלה יש המון מתח, רעננה מוציאה את החשק לחיות, מאוד מאומנת הגנתית והמתח הכריע פה".

קלינגר הוסיף: "יש לנו שוער ליטאי שהביא את הגמר ואני מקווה שנוכל לעשות שם היסטוריה. אני מתנצל אם היה קשה לצפות במשחק, הפנדלים היו הדובדבן שבקצפת. נבחרת ישראל? קודם כל אני רוצה תואר עם הפועל חיפה, יש עוד חודש עד שידונו בנבחרת ולנו זה עושה שקט. אם ירצו ואני ארצה, אני אגיע. אם לא - יש לי בית ואני נהנה פה".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה ניצחה את הפועל רעננה בפנדלים ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
רועי זיקרי שחקן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
הפועל רעננה הייתה קרובה, אבל לא יותר. רועי זיקרי במהלך המשחק/יוסי ציפקיס

הפועל קעננה הייתה קרובה מאוד לגמר ראשון בתולדות המועדון. במצב של 3:3, שמעון אבוחצירה ניגש לבעוט פנדל ואם היה כובש, הקבוצה מהשרון הייתה עולה. אבל החלוץ החמיץ ואחריו פספס גם אור דסה. והשאר היסטוריה.

המאמן מנחם קורצקי אמר: "לצערי בפנדלים אין טוב או לא טוב, זה יד הגורל. הפסדנו, אבל יש לי הרבה גאווה בקבוצה שלי. שיחקנו טוב, הגענו להמון מצבים והיו לנו המון החמצות. הצגנו משחק ברמה הטקטית הכי גבוהה, אבל כנראה שזו העונה של הפועל חיפה".

קורצקי הוסיף: "המטרה שלנו היא להישאר בליגה ועכשיו צריך להתרומם כמה שיותר מהר כי זה לא יהיה קל. הגיע לנו לנצח, השחקנים עבדו, נלחמו, רצו, אבל זה לא היה היום שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully