וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מיאמי: ג'ון איזנר הפתיע את סשה זברב בגמר וזכה בתואר

האמריקאי (14 בטורניר) יצא מפיגור מערכה וזכה בתואר מאסטרס ראשון בקריירה עם 7:6 (4), 4:6, 4:6 תוך כשעתיים וחצי על הגרמני (4). הוא צפוי לעלות לדירוג שיא עבורו, התשיעי בעולם

ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי. רויטרס
ערב ענק לג'ון איזנר/רויטרס

טורניר המאסטרס במיאמי הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם גמר הגברים, בו ניצח באופן מפתיע למדי ג'ון איזנר (14 בטורניר) 7:6 (4), 4:6, 4:6 את סשה זברב תוך כשעתיים וחצי. בגיל 32, איזנר הצליח סוף סוף לזכות בתואר מאסטרס ראשון בקריירה (והוא המבוגר ביותר אי פעם שזכה לראשונה), אחרי שלראשונה אי פעם הצליח לגבור על שלושה מדורגים בטופ 8 במהלך אותו הטורניר (זברב, חואן מרטין דל פוטרו ומארין צ'יליץ'). הוא האמריקאי הראשון שלוקח את כל הקופה במיאמי מאז אנדי רודיק, שעשה את זה ב-2010. בעקבות הניצחון הגדול שלו, הטניסאי הגבוה צפוי לעלות למקום התשיעי בעולם, דירוג השיא שלו בקריירה.

בשלושת מפגשי העבר בין השניים ניצח זברב (4 בטורניר), כולל במיאמי בעונה שעברה, וגם הפעם הוא ניצח את המערכה הראשונה וכבר חשב שהוא בדרך לתואר מאסטרס שלישי בקריירה. אלא שאחרי ההפסד בשובר השוויון, איזנר התעורר והשיג שבירה אחת בכל אחת משתי המערכות הבאות, כדי להשיג מהפך נהדר וניצחון יוקרתי. הוא לא נשבר אפילו פעם אחת במהלך המשחק (הציל שלוש אפשרויות), חבט 18 אסים (לעומת 10 של הגרמני) וביצע רק שתי שגיאות כפולות (לעומת 6).

סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
לא הצליח להשיג שבירה. זברב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully