וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אנורתוזיס ניצחה את אומוניה 1:2, 90 דקות להרוש

הקבוצה של רוני לוי חזרה למקום השלישי בקפריסין אותו היא איבדה ליממה. 74 דקות לאלי אלבז ב-0:3 של סמירניס על לאריסה ביוון, 90 דקות לנאתכו בניצחון צסק"א ולסייף בהפסד אנדרלכט

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
ניצחון רביעי ברצף. נאתכו/רויטרס

אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי ואריאל הרוש ניצחה את אומוניה ניקוסיה 1:2 בחוץ וחזרה למקום השלישי אותו היא איבדה ל-24 שעות. מיכאל ג'וריש הפנטסטי הבקיע צמד בדקות 12 ו-62, מאט דרבישייר רק איזן זמנית בדקה ה-17. הרוש שיחק 90 דקות והקבוצה שלו כמובן חזק מאוד במאבק על כרטיס לאירופה.

* ביברס נאתכו פתח הערב (ראשון) בהרכב צסק"א מוסקבה ושיחק 90 דקות בניצחון 2:1 על רוסטוב. קשר נבחרת ישראל וקבוצתו השיגו ניצחון ליגה רביעי ברציפות וניצלו את ההפסד של המוליכה לוקומוטיב מוסקבה כדי להתקרב אליה לפער של חמש נקודות בלבד.

* בבלגיה נפתח הערב הפלייאוף העליון, ובמחזור הראשון פגש קני סייף את האקסית. שחקן נבחרת ארצות הברית פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בהפסד אנדרלכט לקבוצתו לשעבר, גנט, וכעת שתי הקבוצות צמודות במקומות 2-3 עם 28 נקודות, שש פחות מלמוליכה קלאב ברוז'.

* אלי אלבז פתח בהרכב של אפולון סמירניס ושיחק 74 דקות בניצחחון החשוב של קבוצתו 0:3 על לאריסה במחזור ה-25 בליגה היוונית. עמנואל קונה כבש ראשון בדקה ה-11 וחריסטוס אלבניס הוסיף צמד (66 ו-72). אלבז הוחלף בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully