וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט עדכנה: אין פגיעה רצינית לפטריק מקו, לא ברור מתי ישוב

אחרי שנפל בצורה רעה על הפרקט ופונה לבית חולים, הבדיקות לא מצאו פגיעה עצבית או בעמוד השדרה. דוראנט: "בטוח שקרטר לא פצע אותו במכוון". וגם: ווייטסייד זועם, סטיבנס מתקרב לתואר מאמן העונה

שחקן גולדן סטייט ווריירס פטריק מקו. AP
גולדן סטייט מחזיקה אצבעות. מקו/AP

גולדן סטייט סבלה משלל פציעות העונה, ואחת נוספת, מלחיצה במיוחד, הגיעה הלילה (בין שבת לראשון), כשפטריק מקו צנח לפרקט, נאנק מכאבים ורק בחלוף מספר דקות פונה על אלונקה לבית החולים. שחקני גולדן סטייט וסקרמנטו התפללו יחדיו מספר מטרים ממקו, שעלה לדאנק לקראת סיום הרבע השלישי אך הופל - במתכוון או שלא - על ידי וינס קרטר.

מספר שחקנים ואנשי הצוות המקצועי של האלופה כבר ביקרו את מקו בבית החולים. מאוחר יותר, בבוקר שאחרי המשחק, בשעות הערב שעון ישראל, הודיעה גולדן סטייט כי "על פי בדיקות ct וצילומי רנטגן הכל נראה כשורה, ואבחון ראשוני מראה כי אין פגיעה עצבית או בעמוד השדרה. השחקן צפוי להשתחרר מבית החולים בהמשך היום, וייבדק שוב ביום חמישי". לא ברור מתי ישוב למגרשים.

שחקני גולדן סטייט ווריירס אחרי הפצעיה של פטריק מקו. רויטרס
שחקני הווריירס והקינגס עם תפילה משותפת/רויטרס
שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. רויטרס
היה קשה להסתכל. תומפסון/רויטרס

"זה היה מאוד מפחיד", אמר סטיב קר. "כאב לו מאוד, הוא שכב על הגב, זה היה מפחיד וכרגע אנחנו חושבים רק על זה, המשחק לא חשוב. אנחנו מקווים שהוא בסדר". לאחר העבירה של קרטר זעם מאמן הווריירס וטען כי הגארד הוותיק עשה זאת במכוון. "לעזאזל!" צרח אל עבר השופט. "אני לא כועס עליך, אני כועס על וינס, הוא צריך לדעת לא לעשות דברים כאלה". מספר שניות לאחר מכן התרכך, ואף ניגש להרגיע את קרטר. "הוא הרגיש נורא", אמר קר, "הלכתי לעמוד לידו". בסיום המשחק ניגש "אייר קנדה" לחדר ההלבשה של הווריירס והביע התנצלות נוספת.

"אני מכיר את וינס ולא מאמין שזה היה במכוון", אמר קווין דוראנט. "נראה כאילו הוא נתפס באמצע מהלך וניסה לזוז, אבל פט הגיע כל כך מהר. זה היה מהלך מצער, אבל אף אחד מאיתנו לא חושב שזה היה במכוון".

קרטר עצמו אמר: "לא היה כיף לראות את זה. הוא בחור צעיר עם עתיד מזהיר, ואף פעם לא נעים לראות פציעות כאלה".

בראד סטיבנס לא עוצר, וכך גם בוסטון

בוסטון של בראד סטיבנס ניצחה את טורונטו של דוויין קייסי, בקרב בין שניים מהפייבוריטים לזכות בתואר מאמן העונה. אלא שעם כל ניצחון בסגל חסר, סטיבנס עושה עוד ועוד צעדים אל עבר זכיה בתואר הנחשק. הסלטיקס ניצחו בפעם השישית ברציפות, וכעת, עם 53 ניצחונות, הם רחוקים שני ניצחונות בלבד מהראפטורס בפסגת המזרח - כל זאת בלי גורדון הייוורד, כמובן, וגם ללא קיירי אירווינג ומספר שחקני משנה בשבועות האחרונים. "לא אכפת לי מזה", אמר סטיבנס. "יש עוד 29 מאמנים מצוינים. דוויין צריך להיות בראש כל הרשימות. גם מה שנייט מקמילן עושה באינדיאנה זה מיוחד".

קייסי החמיא בחזרה לעמיתו: "הוא עושה חתיכת עבודה. הוא איבד את הייוורד, הוא איבד את אירווינג, ותראו מה הוא עושה עכשיו. ולנצח 16 משחקים ברציפות אחרי הפציעה של הייוורד, זו עבודה מדהימה".

טרי רוז'יר הסביר את הגישה של בוסטון בצל כל החיסורים: "לאף אחד מאיתנו לא אכפת אילו שחקנים משחקים. אנחנו פשוט משחקים, ולא חושבים על זה. המאמנים שלנו עושים עבודה נהדרת, לא משנה מי בסגל. יהיה קרב על פסגת המזרח, נגיע לטורונטו כמו למלחמה".

מאמן בוסטון סלטיקס בראד סטיבנס. AP
הפייבוריט כרגע. סטיבנס/AP

חסן ווייטסייד שיחק 20 דקות בלבד בהפסד של מיאמי לברוקלין, ולא שותף כלל ברבע האחרון או בהארכה. בסיום, הביע תסכול רב על כך. "להרבה קבוצות אין סנטר טוב. זה בולשיט, זה ממש בולשיט. הרבה קבוצות היו יכולות להשתמש בסנטר טוב. כל השנה כמות הדקות היא כזאת. זה מתסכל מאוד. זה קשה. זה משוגע. אני לא מבין את זה".

כשנשאל האם המצב הנוכחי גורם לו להרהר בהמשך עתידו, השיב: "אני לא יודע. אולי".

שחקן מיאמי היט חסן ווייטסייד. AP
נגמר הסיפור במיאמי? ווייסטייד/AP

אנתוני דייויס מבהיר: נראה לכם שגילחתי את הגבה? 1 באפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully