וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיג עוד אחת: אנתוני ג'ושוע זכה בחגורת אלוף עולם שלישית

הבריטי נשאר בלתי מנוצח וגבר על ג'וזף פארקר כדי לזכות באליפות ה-WBO, אך לראשונה בקריירה עשה זאת ללא נוקאאוט. כעת עולם האגרוף מפנטז על קרב בין ג'ושוע לדאונטיי ווילדר

מתאגרף בריטי אנתוני ג'ושוע עם מתאגרף ניו זילנדי ג'וזף פארקר. רויטרס
אנתוני ג'ושוע עם ג'וזף פארקר/רויטרס

זה לא היה קל, לא קל בכלל, אבל בתום כל 12 הסיבובים והמתנה להחלטת השופטים, אנתוני ג'ושוע זכה הלילה (בין שבת לראשון) בחגורת אלוף עולם שלישית אחרי שגבר על ג'וזף פארקר מניו זילנד. ג'ושוע נשאר בלתי מנוצח עם מאזן ניצחונות של 0:21, והוא כעת מחזיק בשלוש מתוך ארבע חגורות אלוף העולם העיקריות במשקל כבד - IBF, WBA ו-WBO.

אצטדיון המילניום בקרדיף התמלא עד אפס מקום עם 78 אלף איש שבאו לראות קרב גדול בין שני בלתי מנוצחים, שכן גם פארקר הגיע עם מאזן מושלם של 0:24 ועם אליפות ה-WBO סביב מותנו. בסיום 12 הסיבובים השופטים העניקו את הניצחון לג'ושוע, שלראשונה בקריירה לא השיג ניצחון בנוקאאוט.

כעת, עולם האגרוף מצפה לקרב בין ג'ושוע לדאונטיי ווילדר. האמריקאי, שמחזיק במאזן של 0:40, מחזיק בחגורה האחרונה שאינה בבעלותו של ג'ושוע - חגורות ה-WBC. לכשיקרה, יהיה מדובר באחד מהקרבות הגדולים של השנים האחרונות. "תביאו לי את ווילדר ואקרע אותו!", אמר ג'ושוע בסיום, שנראה מוכן ומזומן לקרב הגדול. אם יושג הסכם ואכן יתקיים קרב כזה, לג'ושוע הבריטי תהיה הזדמנות להיות הראשון בהיסטוריה שמחזיק בכל ארבע החגורות החשובות בו זמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully