וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט קומפני: "לזכות באליפות מול מנצ'סטר יונייטד יהיה עולם ומלואו"

קפטן מנצ'סטר סיטי חולם על זכייה באליפות במחזור הקרוב מול היריבה העירונית: "אני מספיק זמן בעיר כדי לדעת מה זה אומר לאוהדים". גווארדיולה על ה-1:3 מול אברטון: "זה ניצחון ענק"

שחקני מנצ'סטר סיטי, לירוי סאנה, קווין דה בראונה, גבריאל ז'סוס. רויטרס
סאנה חוגג עם חבריו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי ניצחה אתמול (שבת) 1:3 את אברטון בחוץ במסגרת המחזור ה-32 בפרמיירליג. התכולים נהנו משערים של לירוי סאנה (4), גבריאל ז'סוס (12) וראחים סטרלינג (37) שנעלו את הסיפור עוד במחצית הראשונה, יאניק בולאסי רק צימק בדקה ה-63. עכשיו, הקבוצה של פפ גווארדיולה תוכל להבטיח את האליפות החמישית בתולדותיה והראשונה מאז 2013/14 אם תנצח במחזור הבא את היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד וליברפול גם תמעד. גם במקרה שליברפול תנצח, הפער יעמוד על 15 נקודות כשלאדומים רק עוד 15 נקודות בקופה בעוד לאלופה שבדרך יהיו עוד 18 אפשריות.

עוד בנושא:
במרחק נגיעה מהאליפות: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את אברטון

וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
קומפני/רויטרס

המספרים

* פפ גווארדיולה הוא המאמן השני הכי מהיר להגיע ל-50 ניצחונות בהיסטוריה של הפרמיירליג ועשה את זה ב-69 משחקים בלבד. רק ז'וזה מוריניו (63 משחקים) הגיע ל-50 ניצחונות מהר יותר.

* מנצ'סטר סיטי היא הראשונה שמצליחה לנצח לפחות פעם אחת באותה עונה את כל קבוצות הליגה מאז 2010/11. אז זו הייתה מנצ'סטר יונייטד.

* מנצ'סטר סיטי החזיקה בכדור 82.13% מהזמן וזה הכי הרבה שקבוצת חוץ החזיקה בכדור במשחק חוץ מאז שהחלה הספירה ב-2003/4.

* מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה השלישית בהיסטוריה של הפרמיירליג ששלושה שחקנים שלה מגיעים לספרות כפולות של שערים ובישולים באותה העונה - קווין דה בראונה, לירוי סאנה ודויד סילבה. שתי הקבוצות הקודמות שבהן זה קרה היו ליברפול 1995/6 וארסנל 2004/5.

* מאז פתיחת 2015/16 קווין דה בראונה בישל 42 שערים בפרמיירליג, יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג, מול שחקן אברטון, לייטון ביינס. רויטרס
סטרלינג מול ביינס/רויטרס

לירוי סאנה, שכבש את השער הראשון כבר בדקה הרביעית, אמר אחרי המשחק: "תמיד קשה לחזור לשחק אחרי פגרת נבחרות כי לא היו לנו יותר מדי הזדמנויות להתאמן ביחד השבוע, אבל היה לנו משחק טוב". על המפגש הצפוי מול ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות באנפילד השבוע אמר הגרמני הצעיר: "ליברפול קבוצה שקשה מאוד לשחק נגדה כי היא חזקה מאוד. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות ואני בטוח שיהיה משחק טוב".

קפטן סיטי וינסנט קומפני הוסיף: "בינתיים אנחנו מצליחים מאוד. יש לנו יתרון משמעותי מאוד בצמרת, אבל יש לנו עוד משחק גדול וחשוב מאוד באמצע השבוע ורק אז נתחיל להתעסק במשחק מול מנצ'סטר יונייטד בשבת. לזכות באליפות נגד מנצ'סטר יונייטד יהיה עולם ומלואו עבור האוהדים שלנו. אני חי מספיק זמן במנצ'סטר כדי להבין מה המשמעות של זה. יהיה משחק קשה וקשוח, אבל לא אכפת. למנצ'סטר יונייטד יש שבעה ימים להתכונן, אבל אנחנו צריכים מומנטום ולכן שיהיה לנו משחק טוב בליברפול".

פפ גווארדיולה הוסיף: "ידענו שאנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים. עשינו את העבודה שלנו במחצית הראשונה, זה היה כל כך טוב. שלטנו במשחק וזה היה ניצחון ענק. זו הפעם הראשונה שהצלחתי לנצח את אברטון כמאמן. הרבה זמן לא היינו ביחד כל השחקנים ואני בגלל פגרת הנבחרת ולכן אני תמיד חושב על מה שיכול לקרות, אבל הכול היה בסדר. היינו קטלניים, במיוחד במחצית הראשונה. כולם היו מחויבים לניצחון. עכשיו נשאר לנו רק עוד משחק אחד ונוכל להיות אלופים. האוהדים שלנו משמעותיים מאוד, זה מיוחד. חשוב מאוד שננצח ולא משנה איפה. אנחנו יוצאים עכשיו לאנפילד בתחושה טובה. יש לנו כמה ימים להתכונן למשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully