וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "קבוצה שנקלעת ל-2:0 מוקדם באליאנץ ארנה, מושלכת מתחת לגלגלים"

באיירן מינכן חגגה את ה-0:6 מול בורוסיה דורטמונד האומללה, היינקס: "היינו צריכים לנצח כדי להציב סימן קריאה". שטוגר: "קבוצה שחושבת שהיא השנייה בטיבה בליגה, לא יכולה להיראות כך"

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
דחף את דורטמונד מתחת לגלגלים? מולר/רויטרס

שלושה ימים לפני המשחק הראשון מול סביליה ברבע גמר ליגת האלופות הביסה אתמול (שבת) באיירן מינכן 0:6 ענק את בורוסיה דורטמונד במסגרת המחזור ה-28 בבונדסליגה. רוברט לבנדובסקי כבש שלושער (5, 44 ו-88), חאמס רודריגס (14), תומאס מולר (23) ופרנק ריברי (45) השלימו השפלה ענקית עבור השוורצגלבן.

עוד בנושא:
באיירן מינכן השפילה את בורוסיה דורטמונד עם 0:6

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ממשיך לשבור שיאים. לבנדובסקי/רויטרס

המספרים

* זו הייתה הפעם השמינית בה רוברט לבנדובסקי כובש שלושער או יותר מכך במשחק אחד בבונדסליגה.

* באיירן מינכן לא הפסידה ב-36 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה (29 ניצחונות ו-7 תיקו), היא רחוקה שבעה משחקים ללא הפסד מהשיא שלה, שהושג בין 1982-1979.

* מאטס הומלס פתח בפעם ה-50 בהרכב של באיירן מינכן בליגה, והוא עשה את זה מול האקסית.

* עם השלושער מול דורטמונד, הגיע לבנדובסקי ל-90 שערים באליאנץ ארנה, רק תומאס מולר (91) כבש באצטדיון הזה יותר ממנו.

* לבנדובסקי ומולר הגיעו במשחק הזה ל-103 שערים במדי באיירן מינכן ועברו את דיטר הנס בדרך למקום הרביעי המשותף בטבלת כל הזמנים של המועדון.

* לבנדובסקי הוא השחקן השמיני שכובש לפחות שמונה פעמים שלושער בבונדסליגה.

* דויד אלאבה חגג את הניצחון ה-150 שלו בבונדסליגה ועשה את זה בגיל 25.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן עם יופ היינקס. רויטרס
היה מבסוט מהקבוצה שלו. היינקס עם חאמס/רויטרס

מאמן באיירן יופ היינקס אמר אחרי המשחק: "תמיד קשה למצוא את הקצב של המשחק שלך אחרי פגרת נבחרות, אבל הצלחנו להתמודד עם זה בצורה טובה מאוד. היינו צריכים לנצח כדי להציב שוב סימן קריאה. הקבוצה שיחקה מצוין לאורך כל 90 הדקות. המחצית הראשונה הייתה הופעה עצומה. שיחקנו נהדר והראינו עליונות".

תומאס מולר: "התחלנו טוב מאוד את המשחק. דורטמונד גם שיחקה טוב בדקות הראשונות, אבל לא מספיק עקבי. לאחר השער הראשון היו לנו מרווחים גדולים שהצלחנו לנצל. אם אתה סופג מוקדם את השער הראשון והשני באליאנץ ארנה, אתה יכול לשכב מתחת לגלגלים. במחצית השנייה הורדנו קצת את הרגל מהדוושה". מאטס הומלס: "במחצית השנייה ניסינו בעיקר לא לאבד את הכדור כדי לא להתיש את עצמנו יותר מדי כי יש לנו משחק קשה בעוד שלושה ימים בסביליה. יש לנו קבוצה מצוינת, רוח קבוצתית טובה ומנטאליות חזקה, אבל אנחנו רחוקים מלהיות מושלמים ויודעים על מה אנחנו צריכים לעבוד כדי להשתפר".

מאמן דורטמונד פטר שטוגר סיכם את ההופעה העלובה של קבוצתו: "עשינו המון טעויות. לקינו בפעולות הכי בסיסיות וזה היה הבסיס להצלחה שלנו. אם אתה משחק נגד קבוצה כל כך חזקה אצלה בבית ואתה מבצע כל כך הרבה טעויות, אתה תשלם. באיירן חשפה את כל הטעויות שלנו וגרמה לנו לשלם עליהן. הזמנו את באיירן לכבוש שערים. אסור לנו לחלק מתנות כאלה, אבל אני לא חושב שזה הזמן לבקר טעויות אינדיבידואליות, אלא את הגישה. קבוצה שטוענת שהיא השנייה בטיבה בגרמניה לא יכולה להיראות כך. אולי התבוסה הזו דווקא תעזור לנו כי עכשיו כל האבנים נהפכו".

קפטן השוורצגלבן מרסל שמלצר: "כל מה שעשינו וכל מה שעשינו לא עבד. היינו איטיים מדי, תמיד באיחור. באיירן שיחקה איתנו חתול ועכבר. דיבורים לא יעזרו עכשיו, אנחנו צריכים לחזור להשיג שניים או שלושה ניצחונות כדי להרים את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully