וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלואן סטיבנס זכתה בטורניר מיאמי עם 6:7 (5), 1:6 מול ילנה אוסטפנקו

האמריקאית נזקקה לשעה ועוד 33 דקות על מנת לנצח בקרב בין שתי אלופות גרנד סלאם מכהנות ותיכנס בפעם הראשונה בקריירה שלה לטופ 10 העולמי. זה התואר השישי בקריירה של סטיבנס

סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. רויטרס
תואר ראשון מאז אליפות ארצות הברית. סטיבנס/רויטרס

שתי אלופות גרנד סלאם מכהנות נפגשו הערב (שבת) לקרב על התואר השני הגדול ביותר בקריירה של כל אחת מהן. מי שהצליחה לעשות את זה בסופו של דבר ואחרי שעה ו-33 דקות היא אלופת ארצות הברית סלואן סטיבנס האמריקאית (12), שניצחה 6:7 (5), 1:6 את אלופת רולאן גארוס ילנה אוסטפנקו (5) וזכתה בטורניר מיאמי מסבב הפרמייר מנדטורי של ה-WTA.

אוסטפנקו, שלא הפסידה אפילו מערכה אחת בטורניר עד הגמר, לא נכנסה טוב למשחק ונשברה כבר במשחקון הראשון, אלא שאז התחילה סדרה של שבירות בלתי נגמרת. שמונה שבירות היו במהלך המערכה הראשונה, ארבע לכל אחת ובסופה הן הלכו לשובר שוויון, בו הצליחה הלטבית לחזור כבר מ-6:2 ל-6:5, אבל דווקא אז הפסידה נקודה על ההגשה שלה ונוצחה במערכה הראשונה. סטיבנס נשברה כבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה, אבל הגיבה בשלוש שבירות וסגרה סיפור עם 1:6. בעקבות ההישג המרשים, תיכנס סטיבנס לראשונה בקריירה שלה לטופ 10 בדירוג החדש שיפורסם ביום שני. אגב, עכשיו סטיבנס עומדת על מאזן מושלם במשחקי גמר כשהיא מנצחת בשישה משחקים על תואר אליהם הגיעה ומפסידה במהלכם מערכה אחת בלבד. סטיבנס סיימה את המשחק עם 6 ווינרים בלבד לעומת 21 שגיאות לא מחויבות בעוד אוסטפנקו הפציצה 25 ווינרים, אבל גם ביצעה 48 שגיאות לא מחויבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully