וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:3 את מונאקו וזכתה בגביע הליגה

האלופה שבדרך הביסה את האלופה המכהנת וזכתה בתואר השלישי בחשיבותו בפעם החמישית ברציפות. קבאני כבש צמד (8 ו-86), די מריה הוסיף בתווך (21). ליגה: מארסיי ניצחה 1:3 בחוץ את דיז'ון

פריס סן ז'רמן הנפת גביע. רויטרס
עוד תואר לאוסף. פריס סן ז'רמן בחגיגות ההנפה/רויטרס

משחק אחד בלבד נערך הערב (שבת) בליגה הצרפתית שבו מארסיי התבססה במקום השלישי עם 1:3 בחוץ על דיז'ון, אך גולת הכותרת נערכה מאוחר יותר כשפריס סן ז'רמן זכתה בגביע הליגה בפעם החמישית ברציפות אחרי 0:3 בגמר על מונאקו האלופה.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
צמד ותואר. אדינסון קבאני חוגג/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מונאקו 0:3

פריס סן ז'רמן אומנם נחלה מפח נפש בליגת האלופות אך האלופה השיגה הערב (שבת) תואר ראשון כשזכתה בגביע הליגה הפעם החמישית ברציפות אחרי 0:3 חד צדדי על מונאקו האלופה באצטדיון של בורדו.

אונאי אמרי פתח בהרכב התקפי מאוד עם קבאני, די מריה, אמבפה ודראקסלר וראה את מלך השערים האורוגוואי כובש בפנדל כבר בדקה השמינית. בדקה ה-21 פריס הכפילה את היתרון משער של די מריה שנהנה מבישול של אמבפה. מונאקו היתה בטוחה שהיא חוזרת למשחק בדקה ה-37, אבל שער של פלקאו נפסל אחרי ששופט הוידאו תפס את הקולומביאני בעמדת נבדל. בדקה ה-85 אמבפה בישל את השני שלו לקבאני שהשלים צמד רביעי בחמשת הגמרים האחרונים ושם את החותמת על הניצחון והתואר של פריס, שהשיגה ניצחון מספר 20 במפעל הזה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מארסיי, לוקאס אוקמפוס. רויטרס
לוקאס אוקמפוס בפוזה למצלמה/רויטרס

דיז'ון - מארסיי 3:1

אחרי ההפסד הכואב לליון בביתה במחזור הקודם, מארסיי יצאה למגרש חוץ לא פשוט מול דיז'ון הביתית והשיגה שלוש נקודות חשובות מאוד ודרמטיות בקרב שלה על ליגת האלופות.

ואלר ז'רמן פתח את מסכת השערים בדקה ה-36, אבל ג'אנג הון הקוריאני הלחיץ את האורחים עם שוויון בדקה ה-73. אולם, שתי דקות לסיום הזמן החוקי לוקאס אוקמפוס החזיר את היתרון לקבוצה מדרום צרפת. דימיטרי פאייה הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-93 ולהבקיע אחר נוסף בדקה ה-95. מארסיי פתחה פער של חמש נקודות מליון במקום השלישי ורחוקה כעת רק ארבע נקודות ממונאקו השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully