וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור ואלמוג כהן כבשו בניצחונות הקבוצות שלהם

החלוץ כבש את שערו ה-16 העונה בליגה ב-0:2 של רד בול זלצבורג על וולפסברגר, בעוד הקשר מצא את הרשת מחזור שני ברציפות ועזר לאינגולשטאדט לגבור 1:2 על היידנהיים. 90 דקות לעאבד

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
עוד יכולים לעלות? כהן חוגג עם החברים/GettyImages

אלמוג כהן נמצא בכושר טוב מאוד לאחרונה. לפני הפגרה הוא כבש את שערו הראשון העונה, והיום (שבת) הוסיף עוד אחד למאזנו ב-1:2 של אינגולשטאדט על היידנהיים, במסגרת המחזור ה-28 של הליגה הגרמנית השנייה. קשר נבחרת ישראל נגח פנימה מקרוב בדקה ה-62 את השער הראשון בהתמודדות ורוברט ליפרץ הכפיל, לפני שהיריבה מהתחתית השיגה שער מצמק שלא שינה את זהות המנצחת. כעת, לאינגולשטאדט 40 נקודות, ארבע פחות משלישית הולסטיין קיל לה משחק חסר. שישה מחזורים לסיום העונה, קבוצתו של כהן תצטרך להמשיך בכושרה הנוכחי אם היא עדיין חולמת על חזרה לליגה הראשונה.

* גם מונס דאבור מצא היום את הרשת וחגג ניצחון עם קבוצתו. חלוץ הנבחרת, שהחמיץ את המשחק מול מקדוניה בשל פציעה, פתח בהרכב וכבש את השני ב-0:2 של רד בול זלצבורג על וולפסברגר, במסגרת המחזור ה-28 באוסטריה. הוא קטע בצורת של שלושה משחקי ליגה בדקה ה-82 עם שערו ה-16 העונה בליגה, והוא מוליך את טבלת מלכות השערים עם פער של שלושה כיבושים על פני הבא אחריו.

* דקל קינן השלים הלילה 90 דקות בניצחון החוץ של סינסינטי FC על אינדי אלבן בתוצאה 0:1. הבלם הישראלי עזר לקבוצתו לשמור על שער נקי גם במחזור השני של העונה ב-USL, וספג כרטיס צהוב בדקה ה-54.

* אחמד עאבד פתח בהרכב והוחלף בתוספת הזמן ב-0:0 של גירסונספור על אלטינורדו, במסגרת המחזור ה-29 בליגת המשנה בטורקיה.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
מתקרב לתואר. דאבור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully