וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אין ספק שזה אחד מההישגים הגדולים בקריירה שלי"

קינג ג'יימס שבר את שיאו של מייקל ג'ורדן עם 867 משחקים רצופים בהם הוא קולע 10 נקודות או יותר: "יש ילדים שמסתכלים עליי עכשיו ומבינים שאם הם יאמינו אפשר להגיע הכי רחוק"

AP

867 משחקים רצופים עם 10 נקודות או יותר: לברון ג'יימס שבר הלילה (בין שישי לשבת) את שיאו של מייקל ג'ורדן כשהוביל את קליבלנד לניצחון 102:107 על ניו אורלינס. קינג ג'יימס קלע 27 נקודות והוסיף 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, אבל כולם התעניינו בשיא יוצא הדופן שהכוכב הגדול שבר, וכעת מעניין יהיה לראות עד כמה הוא יצליח להאריכו.

"אין ספק שזה אחד מההישגים הגדולים בקריירה שלי", אמר ג'יימס המאושר בסיום. "זה נהדר ומיוחד עבורי, עבור הקבוצה ועובר משפחתי. יש ילדים שמסתכלים עליי עכשיו ומבינים שאם הם יעבדו ויאמינו חזק מספיק, אפשר להגיע הכי רחוק. גדלתי במקום בו סטטיסטיקה תמיד הולכת נגדך. זה כיף גדול והישג מדהים, הרבה אנשים חשבו שאין לי סיכוי להגיע להישגים כאלה. אני מקווה שזה נותן תקווה לאנשים".

מה שבטוח, יהיה קשה מאוד לעבור את השיא של לברון: השחקן הפעיל הבא ש"מאיים" על השיא הוא ג'יימס הארדן, המחזיק ברצף העומד על 257 משחקים בלבד. לקינג ג'יימס יש שמונה משחקים בלבד בהם קלע פחוץ מ-10 נקודות, לכן סביר להניח שהוא ילך ויגדיל את הרצף המפלצתי. אגב, מתי הוא באמת קלע פחות מ-10 נקודות במשחק? אי שם בינואר 2007 נגד מילווקי.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
ממשיך לשבור שיאים. לברון ג'יימס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully