וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית ארד לתמנע נלסון לוי בגרנד פרי טביליסי

30.3.2018 / 17:49

הג'ודוקא שהתחרתה בקטגוריית משקל של עד 57 ק"ג ניצחה בקרב על המדלה את מרטינה לו ג'ידיס. נועה מינצקר סיימה חמישית בקטגוריית משקל עד 48 ק"ג. המאמן שני הרשקו: "זו מתנה לחג הפסח"

תימנע נלסון לוי, ג'ודוקא,. איגוד הג'ודו,
"מראה ניצוצות". נלסון לוי על הפודיום/איגוד הג'ודו

תמנע נלסון לוי זכתה היום (שישי) במדליית ארד בג'ודו בתחרות בקטגוריית משקל של עד 57 ק"ג בגרנד פרי טביליסי בגאורגיה. נלסון לוי החלה את יום הקרבות שלה עם ניצחון באיפון מול מרים בוי מאיטליה. ברבע הגמר גברה על וורהגן ההולנדית באיפון אך בחצי הגמר הפסידה לטרזה סטול מגרמניה. בקרב על הארד ניצחה את האיטלקיה מרטינה לו ג'יודיס ובכך זכתה במקום השלישי.

נועה מינצקר שהתחרתה בקטגוריית משקל של עד 48 ק"ג ניצחה בקרב הראשון את קטרינה קוסטה מפורטוגל. ברבע הגמר ניצחה באיפון את אמבר גרסג'ס מהולנד אך בחצי הגמר הפסידה למיליקה ניקוליק מסרביה. בקרב על הארד נוצחה על ידי מלני קלמנט מצרפת והגיעה למקום החמישי.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו אמר: "שמח שהצלחנו להביא למדינת ישראל מתנה לחג הפסח. תמנע ממשיכה את העונה בצורה משכנעת. 3 תחרויות בסבב העולמי היוקרתי, מקום 5 בגרנד סלאם פריז, זהב בגרנד פרי אגדיר ועכשיו ארד בגרנד פרי טיביליסי. תמנע מוכיחה שוב שהיא שייכת לצמרת העולמית. הפנים של כולנו לקראת אליפות אירופה בתל אביב".

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי הוסיף: "תמנע מראה ניצוצות לאחר הזכיה במדלית זהב באגדיר והארד בטיביליסי של ספורטאית שמכוונת גבוה מאוד בטוקיו 2020, שיהיה חג שמח לכל הנבחרת בגיאורגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully