וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לשאיפות הפלייאוף של פילדלפיה: ג'ואל אמביד עשוי להיעדר בסיבוב הראשון

פציעת העין של כוכב הסיקסרס מסובכת משציפו והוא יעבור ניתוח שיגרום לו להיעדר בין שבועיים לארבעה שבועות. דוראנט ב"אובדן שליטה מתמשך", וגם: קווין קוק ממשיך להרחיק את כספי מהפלייאוף

AP

מכה לשאיפות הפלייאוף של פילדלפיה: הפציעה שספג ג'ואל אמביד אמש (בין רביעי לחמישי) במשחק מול הניקס התבררה כמסובכת מכפי שציפו, ועל פי האבחנה הראשונית הוא צפוי להיעדר בין שבועיים לארבעה שבועות. אם התרחיש הגרוע יתממש, אמביד עשוי להחמיץ את הסיבוב הראשון או חלקים ממנו, מה שכמובן יפגע משמעותית בסיכויי ההעפלה של הסיקסרס, שהבטיחו רק לאחרונה מקום בפלייאוף לראשונה אחרי שש שנים חסרות מזל.

אמביד נפצע אחרי היתקלות עם הרוקי מרקל פולץ 9 דקות אחרי פתיחת המשחק מול הניקס, וצנח לפרקט כשהוא מחזיק את עינו השמאלית ונאנק מכאבים. לאחר שעבר סדרת בדיקות, התברר כי הוא סובל מסדק בארובת העין ובנוסף מזעזוע מוח קל. בכל מקרה, הוא יצטרך לעבור פרוצדורה ניתוחית שתגרום לו להחמיץ את השבועיים הקרובים, במהלכם הסיקסרס ינסו לשפר עמדות לקראת הפלייאוף.

עוד בנושא

גולדן סטייט ספגה הפסד נוסף, יוסטון הבטיחה את המקום הראשון במערב
סטיב נאש, ג'ייסון קיד, גרנט היל ומוריס צ'יקס ייכנסו להיכל התהילה

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס פצוע. AP
לפילי יהיה מה למכור בלעדיו? אמביד אחרי הפציעה/AP

* האם קווין דוראנט סומן על ידי השופטים ב-NBA, או שהוא חוצה את הגבול כל פעם מחדש? הלילה מול מילווקי כוכב גולדן סטייט הורחק בפעם החמישית (!) העונה, למרות שרק חזר למגרשים אחרי שישה משחקים בחוץ. בדיעבד, ההרחקה שלו בשלהי הרבע השני גם שברה את רוחה את גולדן סטייט, שהפסידה 116:107.

"עשו עליי פאול, וברגע שהסברתי לשופט איך זה מרגיש, הוא בעט אותי החוצה. זה די פשוט", הסביר דוראנט את ההרחקה, שאחריה עוד ניסה להתעמת עם השופטים וירד מהפרקט רק בהתערבות הצוות המקצועי של הווריירס. "הלוואי שלא היו מרחיקים אותי, כי רציתי לשחק. יחד עם זאת, אני לא מצטער על מה שקרה", הבהיר. "אני כל כך כועס בגלל שרציתי לסיים את המשחק הזה, וכמובן שלא רציתי להיות מורחק אחרי שבועיים שאני בחוץ".

כשסטיב קר נשאל האם הוא חש צורך לרסן את שחקניו ולערוך עימם שיחות הרגעה - בדגש על דוראנט, השיב בכעס: "גם אם כן, ברור שלא הייתי מספר לכם את זה". כך או כך, מילווקי הודתה שזה היה רגע המפנה במשחק. יאניס אנטטוקומפו שכיכב עם 32 נקודות אמר ש"אנחנו שמחים, כי הצלחנו לתסכל אותם ולהוציא אותם מאיזון. היינו פיזיים, נכנסנו לנתיבים המסירה שלהם. דוראנט אחד השחקנים הטובים בעולם, אז ברור ששמחנו כשהוא יצא".

הזעם של דוראנט עורר ביקורת גם מצד הפרשנים. שאקיל אוניל, למשל, טען שהוא "נמצא באובדן שליטה מתמשך".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, אחרי שהורחק. AP
הרחקה חמישית העונה, והיד עוד נטויה. דוראנט עצבני/AP

הווריירס נמצאים כעת בעיצומו של רצף שלילי עם שלושה הפסדי בית אחד אחרי השני, שסידרו ליוסטון את המקום הראשון במערב בוודאות. המשמעות: יתרון הביתיות במקרה של סדרה בין הרוקטס לווריירס יהיה של הראשונים. סטיב קר לא התייחס לכך בסיום, אבל כן אמר ש"אני בטוח שכשכולם יחזרו, זה ייראה אחרת", כשהוא מתכוון לקליי תומפסון שאמור לחזור בשבוע הבא ולסטף קרי שיחזור בהמשך. הלילה גם אנדרה איגודלה נפצע, וקר אמר ש"ככל הנראה הוא לא ישחק במשחק הבא".

אבל יש גם נקודת אור, והיא ללא ספק קווין קוק. הרכז האלמוני, שחתום על חוזה דו צדדי בקבוצה, ממשיך להציג יכולת התקפית מרשימה (הלילה: 30 נקודות, שיא קריירה חדש) ולעורר דיון נרחב על האפשרות שייקח את מקומו של עומרי כספי בפלייאוף. לווריירס יש עד ה-10 באפריל להחליט האם היא רושמת את קוק לסגל לפוסט סיזן, וכרגע נראה שהתרחיש הזה כמעט בלתי נמנע, לאור התצוגות שלו. "עוד לא אמרו לי כלום, לא דובר ביני לבין הבכירים בקבוצה על שום דבר", אמר קוק בהתייחס לסיכוייו להיכלל בסגל בפלייאוף. "כולם מתרכזים בלהיות בריאים. לא אופתע אם לא אהיה בסגל בפלייאוף, כי יש לנו 13 שחקנים טובים שמסוגלים לתרום. אם לא אהיה בסגל אהיה אחד האוהדים המושבעים של הקבוצה, אעמוד מאחורי הספסל ואעודד את החברים. בכל מקרה, אני משתדל לא לעסוק בזה יותר מדי".

ב"סן פרנסיסקו כרוניקל" נכתב הלילה ש"עומרי כספי עדיין בחוץ בשל פציעה, קווין קוק עדיין לוהט בהתקפה, וככל שהימים עוברים, הסיכויים לא פועלים לטובתו של הישראלי".

דריימונד גרין מחבק את קווין קוק, גולדן סטייט ווריירס. ברקע המאמן סטיב קר. AP
מחזק את מעמדו לקראת הפלייאוף. קווין קוק מקבל חיבוק חם מדריימונד גרין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully