וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: ילנה אוסטפנקו וסלואן סטיבנס ייפגשו בגמר הנשים

הלטבית (5) גברה 6:7, 3:6 על דניאל רוז קולינס (93) וסידרה לעצמה מקום בגמר, שם תפגוש את סטיבנס שניצחה קודם לכן 6:3, 2:6, 1:6 את אזרנקה. סשה זברב וקרניו בוסטה בחצי גמר הגברים

סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. רויטרס
בדרך לתואר? סטיבנס/רויטרס

סלואן סטיבנס העפילה הערב (חמישי) לגמר טורניר מיאמי, שם תפגוש את המנצחת בין ילנה אוסטפנקו לדניאל רוז קולינס, בחצי הגמר השני. סטיבנס (13 בטורניר) הוכיחה אופי בכמויות מול ויקטוריה אזרנקה ונחלצה מפיגור כדי לגבור עליה 6:3, 2:6, 1:6 תוך קצת למעלה משעתיים. אלופת ארצות הברית מהשנה שעברה, שמאז הזכייה הידרדרה וספגה כמה הפסדים ברציפות, כבר הייתה בפיגור 1:0 במערכות ו-2:0 במערכה השנייה, ואז ניצחה ב-12 מ-13 המשחקונים האחרונים, בדרך לניצחון שני על הבלארוסית תוך כשלושה שבועות.

אזרנקה החזיקה במאזן של 0:3 במפגשים עם האמריקאית עד טורניר אינדיאן וולס השנה, ואז נעצרה מולה שם ופעם נוספת הערב, במיאמי. הבלארוסית נראתה מותשת פיזית לקראת הסיום והתקשתה לזוז ממש. סטיבנס סיימה את המשחק עם 24 ווינרים לעומת 28 שגיאות לא מחויבות, בעוד אזרנקה חבטה 17 ווינרים, אבל ביצעה 6 שגיאות כפולות ו-40 שגיאות לא מחויבות.

בגמר תפגוש סטיבנס את ילנה אוסטפנקו (5), שגברה 6:7, 3:6 על דניאל רוז קולינס המפתיעה (93) תוך שעה ו-41 דקות. עבור אלופת רולאן גארוס יהיה זה הגמר השני בטורניר חשוב, והיא תקווה לגבור בו על אלופת ארצות הברית שתזכה לרוח גבית מהקהל הביתי בפלורידה.

בטורניר הגברים הושלמה תמונת חצי הגמר, אחרי שפאבלו קרניו בוסטה (19) גבר 4:6, 7:5, 6:7 על קווין אנדרסון (8). הספרדי יפגוש בחצי הגמר את סשה זברב (5), שרשם ניצחון ראשון בקריירה על בורנה צ'וריץ' (36) עם 4:6, 4:6 חד וחלק, אחרי שעה ו-25 דקות בלבד. חצי הגמר השני יפגיש בין חואן מרטין דל פוטרו לג'ון איזנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully