וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: אליצור נוה דוד רמלה עלתה לגמר אחרי 1:3 מול מכבי רמת חן

הקבוצה של אלי רבי הפציצה 17 שלשות בדרך ל-89:101 מול סגנית האלופה, שסיימה את דרכה הפעם בחצי הגמר. נעמה שפיר הובילה עם 23 נקודות את המנצחת, שתפגוש את מכבי אשדוד בקרב על התואר

נעמה שפיר שחקנית אליצור רמלה מול נייה קופי שחקנית מכבי רמת חן. עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
נעמה שפיר ורמלה עם ערב ענק מחוץ לקשת/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

זהו, נשלמה תמונת גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים: מכבי אשדוד תפגוש בסדרת הגמר את אליצור נוה דוד רמלה אחרי שזו השלימה ניצחון 1:3 בסדרה מול מכבי רמת חן כשהערב (חמישי) היא מנצחת אותה 89:101. הקבוצה של שירה העליון, שבעונה שעברה נעצרה רק בגמר על ידי אשדוד, נותרה מאוכזבת וללא תואר האליפות השנה. נוה דוד רמלה תנסה להפתיע בגמר את האלופה.

רמלה, שכזכור במשחק שעבר הפסידה אחרי שחזרה מפיגור 29 וכפתה הארכה, נהנתה מערב פשוט מטורף מחוץ לקשת עם 17 מ-32 לשלוש. נעמה שפיר הובילה את קלעיות נוה דוד רמלה עם 23 נקודות ו-9 אסיסטים, אדוט בולג'ק קלעה 20 וקלטה 10 ריבאונדים, אלכסיס ג'ונס סיימה עם 16 נקודות, 13 ריבאונדים, 6 אסיסטים וגם 6 איבודים, דזיירי פדר קלעה 19 כולל 6 מ-8 לשלוש. את המפסידה המאוכזבת הובילה כמובן נייה קופי עם 28 נקודות ו-6 ריבאונדים, ריינה מונטגומרי קלעה 19, קלטה 6 ריבאונדים ומסרה 7 אסיסטים, אליסה בארון קלעה 13 וקלטה 9 ריבאונדים. גם רמת חן הפציצה שלשות (12 מ-26), אבל זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully