וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 0:2 את פרייבורג ודחתה את האליפות של באיירן

הרויאל בלוז השיגו ניצחון שישי ברציפות בזכות שערים של קאליג'ורי (62, פנדל) ובורגשטאלר (73). המבורג רק עם 1:1 מול שטוטגרט, ר.ב. לייפציג ניצחה 2:3 דרמטי את האנובר בחוץ

אוהדי המבורג. רויטרס
אוהדי המבורג ניסו להטריף את השחקנים, גם זה לא עבד/רויטרס

המחזור ה-28 בבונדסליגה יצא לדרך היום (שבת) עם שבעה משחקים כששניים נוספים ייערכו בראשון. במוקד יעמוד המפגש בין האלופה שבדרך באיירן מינכן לבין בורוסיה דורטמונד השלישית, אבל עוד קודם לכן שאלקה ניצחה 0:2 את פרייבורג, ר.ב. לייפציג חגגה 2:3 בהאנובר, באייר לברקוזן סיימה ב-0:0 ביתי נגד אוגסבורג. המבורג, שנמצאת בדרך הבטוחה לליגת המשנה, נפרדה ב-1:1 משטוטגרט ורשמה משחק 15 ברציפות ללא ניצחון.

שחקני שאלקה חוגגים. AP
ניצחון שישי ברציפות. שחקני שאלקה חוגגים/AP

שאלקה - פרייבורג 0:2

הרויאל בלוז עם ניצחון ליגה שישי ברציפות ומשחק חמישי ברציפות בו הם לא סופגים. כל זה אומר שבאיירן מינכן לא תוכל לחגוג אליפות הערב וששאלקה עצמה הגדילה את הפער מהמקום החמישי לשבע נקודות ועשתה עוד צעד לעבר חזרה לליגת האלופות בעונה הבאה. הקבוצה של דומניקו טדסקו עלתה ליתרון בפעם הראשונה בדקה ה-62. ברל אמבולו הוכשל בבירור ברחבה והמארחת קיבלה פנדל. דניאל קאליג'ורי בעט לקורה ופנימה וקבע 0:1. פרייבורג נותרה בעשרה שחקנים אחרי שנילס פטרסן ספג צהוב ואז צהוב נוסף בשל מילים מיותרות לעבר השופט. שאלקה כבשה את השני בדקה ה-73. נאביל בנטלב הכניס כדור עומק מצוין לגידו בורגשטאלר, שפרץ יפה מימין ובעט לפינה הרחוקה, זה הלך לקורה ופנימה, 0:2.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דניאל גינצ'ק שחקן שטוטגרט. AP
גינ'צק חוגג את השוויון של שטוטגרט/AP

שטוטגרט - המבורג 1:1

מחזור שני ברציפות שהדינוזאורים לא מצליחים לשמור על יתרון, אבל על מה שהם כן "מצליחים" לשמור זה על המקום האחרון. המבורג האומללה סגרה משחק מספר 15 ברציפות ללא ניצחון בליגה ונמצאת, יש לומר בצדק גמור, בדרך אל ליגת המשנה לראשונה בתולדותיה. לואיס הולטבי העלה אותה ליתרון בדקה ה-18, אבל דניאל גינצ'ק איזן מעט לפני המחצית (44).

הופנהיים - פ.צ. קלן 0:6

אחרי שבמחזור שעבר הצליחה סוף סוף להיחלץ מהמקום האחרון, ספגה הפעם פ.צ. קלן תבוסה קשה וכואבת מאוד. סרג' גנאברי כבש פעמיים (22 ו-47), מארק אות הוסיף צמד (56 ו-65), לוקאס רופ (61) וסטיבן זובר (72) השלימו.

משחקים נוספים:
באייר לברקוזן - אוגסבורג 0:0

האנובר - ר.ב. לייפציג 3:2
להאנובר: סאליף סאנה (71), ניקלאס פולקרוג (78), ללייפציג: אמיל פורסברג (16), וילי אוברן (53), יוסוף פאולסן (76)

הרטה ברלין - וולפסבורג 0:0
לוולפסבורג: ג'ושוע גילאבוגי (הורחק, 90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully