וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן: "הייתי בחושך וגיליתי את האור, למדתי מי חבריי האמיתיים"

29.3.2018 / 17:11

האיש החזק במ.ס. אשדוד השתתף בהרמת כוסית של המועדון עם ראש העירייה ודיבר על תקופת מאסרו לקראת השחרור: "אני מאמין שהדברים לא קרו לי סתם. למדתי להעריך דברים והיה לי זמן לעצמי"

ג'קי בן זקן. אתר מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
ג'קי בן זקן מקבל את העוגה/אתר רשמי, אתר מ.ס. אשדוד

היום (חמישי) קיימה מ.ס. אשדוד את הרמת הכוסית המסורתית לכבוד פסח במעמד ראש העירייה יחיאל לסרי, ממלא מקומו גבי כנפו, ספונסרים ונכבדים נוספים במסעדת אטמוספירה באשדוד. בקבוצה פתחו את האירוע עם ברכות חמות לג'קי בן זקן לרגל יום הולדתו שחל השבוע וחזרתו אל ביתו ואל משפחת מ.ס. אשדוד. בן זקן הודה לנוכחים וברך את כולם בברכת חג שמח וכשר.

במהלך האירוע אמר ג'קי בן זקן: "כל דבר שקורה לי בחיים, קורה לי לטובה. כאדם מאמין, אני מאמין שהדברים לא קרו לי סתם. למדתי להעריך דברים והיה לי זמן ופנאי לעצמי. הייתי בחושך וגיליתי את האור דווקא במקום בו הייתי. חיזקתי את הקשר שלי עם המשפחה ועם ילדי למדתי להכיר מי הם חבריי האמיתיים".

נגד בן זקן הוגש באוקטובר 2013 כתב אישום בגין הרצת מניות של חברת "מנופים פיננסיים". ב-2015 הוא הורשע בשמונה עבירות של השפעה בתרמית של ניירות ערך, בקשירת שקר לביצוע פשע ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. בנובמבר 2015 נגזרו על בן זקן שלוש שנות מאסר בפועל, 18 חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 250 אלף שקלים. הוא ערער על הרשעתו ובספטמבר 2016 בית המשפט העליון החליט להפחית את עונשו ל-26 חודשי מאסר בפועל ולהגדיל את הקנס הכספי ל-800 אלף שקלים. בנוסף לכך בן זקן הורשע בהסדר טיעון להפרת אמונים ונידון לארבעה חודשים מאסר שחפפו את מאסרו בגין פרשת "מנופים פיננסיים". ב-1 בדצמבר 2016 הוא החל לרצות את עונשו, 26 חודשי מסר בבית הכלא חרמון ובימים הקרובים הוא צפוי להשתחרר סופית אחרי שיצא לחופשה לקראת סוף השבוע וחג הפסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully