וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה 64:73 את חימקי מוסקבה בחוץ

הטורקים עשו צעד משמעותי בדרך להבטחת המקום השני, ניקולו מלי קלע 12 וקלט 10 ריבאונדים. הרוסים הסתבכו במאבקי המיקום, אלכסיי שבד שבר שיא נקודות לשחקן בעונה אחת

ג'יימס נאנלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
נאנלי ופנרבחצ'ה בדרך למקום השני/GettyImages

מלבד המפגש של מכבי תל אביב עם באסקוניה, ייצא מחר (חמישי) לדרך המחזור ה-29 ביורוליג עם שלושה משחקים נוספים. במוקד הצליחה פנרבחצ'ה לנצח 64:73 את חימקי מוסקבה בחוץ, בעוד בשני משחקים חסרי חשיבות, תתארח ברצלונה אצל אנאדולו אפס ומילאנו אצל באמברג.

seperator

חימקי מוסקבה - פנרבחצ'ה 73:64

אלופת אירופה השיגה ניצחון שקירב אותה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום השני בתום העונה הסדירה והיא אכן תסיים שם אלא אם תפסיד בשבוע הבא ואולימפיאקוס תנצח בשני המשחקים שנותרו לה. חימקי, לעומת זאת, תצטרך לקוות שיריבותיה על הדירוג ימעדו גם הן, אבל זה הפסד שבהחלט מסבך אותה ועלול לסדר לה לפחות שלושה משחקים נוספים מול הטורקים העונה. בראד וונאמייקר הוביל את קלעי המנצחת עם 14 נקודות, ניקולו מלי היה טוב וסיים עם 12 נקודות, 10 ריבאונדים ו-2 חטיפות, ג'יימס נאנלי קלע 12 וקוסטאס סלוקאס הוסיף 11 נקודות. אצל המפסידה בלט אלכסיי שבד עם 19 נקודות (8 אסיסטים) ושבר את שיא הנקודות לשחקן בעונה אחת כשהוא עובר את קית' לנגפורד שקלע בעונה שעברה 609 נקודות. אנתוני גיל הוסיף 12 נקודות ו-8 ריבאונדים.

אנאדולו אפס - ברצלונה 103:87

משחק לפרוטוקול. הרבו לקלוע לברצלונה: תומא הרטל 20, ויקטור קלאבר 16, אנטה טומיץ' 15. לאנאדולו: ברוק מוטום 19, סוני ווימס 17.

באמברג - מילאנו 83:78

האיטלקים ניצחו במשחק לפרוטוקול בלבד. ולדימיר מיצוב בלט עם 14 נקודות, אמאת אמבייה קלע 13, אנדרה צ'ינצ'יאריני קלע 12 וארתוראס גודאיטיס קלע 12 וקלט 6 כדורים חוזרים. את הגרמנים הוביל דניאל האקט עם 17 נקודות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully