וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה מצפה לקבל כ-1.7 מיליון שקל על העברתו להפועל באר שבע

28.3.2018 / 16:25

מכתב התביעה עולה שהשחקן מבקש לממש סעיף בו יקבל ממ.ס. אשדוד חצי ממכירה שעולה על מיליון שקל. בנוסף, דרש הקשר לחשוף את הסכם המכירה ולבטל מיידית את ההתקשרות בינו לבין דודו דהאן

מערכת וואלה!

מיכאל אוחנה מצפה לקבל כ-1.7 מיליון שקל ממ.ס. אשדוד על העברתו להפועל באר שבע. אתמול (שלישי) הגיש השחקן כתב תביעה כנגד קבוצתו לשעבר וכנגד סוכן השחקנים דודו דהאן וכעת מתברר שאוחנה מבקש שלושה דברים עיקריים בכתב התביעה.

הראשון הוא לחשוף את הסכם המכירה בין אשדוד להפועל באר שבע. כפי שפרסמנו בעבר, אוחנה שלח מכתב התראה לאשדוד בו הוא דורש לחשוף את ההסכם, ומשזה לא קרה, כלל את דרישה זו בכתב התביעה. לפני טענת גורמים בשני המועדונים, נמכר הקשר תמורת כארבעה מיליון שקל וחצי, כשבאשדוד יקבלו חצי ממכירה עתידית בניכוי סכום המכירה (כלומר, אם אוחנה יימכר למשל בשישה מיליון שקל, אשדוד תהיה זכאית לחצי ממיליון וחצי שקל).

עוד בנושא:

מיכאל אוחנה הגיש תביעת בוררות נגד מ.ס אשדוד ודודו דהאן
אלונה ברקת בהרמה הכוסית: "באתגרים, הערכים שלנו עומדים במבחן"

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ההסכם ייחשף? אוחנה/ברני ארדוב

הדרישה השנייה בתביעה היא שאוחנה טוען שמגיע לו חצי מסכום המכירה מעל המיליון הראשון - כלומר 1.7 מיליון שקל, אם אכן סכום המכירה עמד על 4.5 מיליון שקל. באשדוד לא מתרגשים מהעניין וטוענים שאוחנה חתום על מסמך בו הוא מוותר על כך.

כמו כן, אוחנה דורש בכתב התביעה לבטל מיידית את הסכם ההתקשרות בינו לבין דהאן. למרות הנתק והסכסוך המתוקשר, דהאן עדיין משמש בצורה חוקית כסוכן של הקשר, שמבקש לבטל את ההסכם מיידית בשל טענות להתנהגות לא הוגנת כלפיו.

עוד באותו נושא

מיכאל אוחנה הגיש תביעת בוררות נגד מ.ס אשדוד ודודו דהאן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully