וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת בהרמה הכוסית: "באתגרים, הערכים שלנו עומדים במבחן"

בעלי הפועל באר שבע דיברה על העונה הקשה באירוע לקראת פסח: "לצד תצוגות עידוד מדהימות בטרנר, היו גם רגעים פחות מתאימים לנו". ממן ויתר על מענקים כדי לחתום, וואקמה יחזור למשחק העונה

צילום: סוכנות ג'יני עריכה: יוסי אלטר

קשרה של הפועל באר שבע חנן ממן ויתר על מענק גבוה בהפועל חיפה על מקומות 1 עד 4 כדי להשלים את המעבר, כך נודע לוואלה! ספורט. ממן, שהיה השחקן המוביל בחיפה עד אשר עזב להפועל באר שבע בחלון ההעברות האחרון, החזיק במענק מיוחד אם הקבוצה תסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים, דבר שככל הנראה יקרה. אלא שבחיפה הבהירו לשחקן לפני המעבר שיסכימו להשלים את העסקה רק אם יחתום על סעיף שיחייב אותו לוותר על המענק. דבר נוסף שהמנכ"ל אורן שטרלינג החתים את ממן עליו הוא סעיף של ויתור על החזרי הדלק של הקשר העונה.

עוד בנושא
המועמד העיקרי של בני סכנין לקראת העונה הבאה: מהראן ראדי
בהפועל באר שבע נוטים לממש את האופציה לרכוש את מרשיץ' מבני יהודה
עוד בבאר שבע: מיגל ויטור ינותח ב-2 באפריל. לא יחזור למגרשים לפני אוקטובר

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם חנן ממן. ברני ארדוב
מה לא עושים בשביל לעבור לבאר שבע. ממן/ברני ארדוב

ממן, שהיה נחוש לעבור לאלופה, הסכים לוותר על המענק וכן על החזרי הדלק, וגורמים בהפועל חיפה אמרו שההתעקשות על הדלק הייתה אפילו מעט מביכה שכן מדובר בכסף זעום. אגב, לוואלה! ספורט נודע שלמרות הוויתור על החזרי הדלק של העונה, לממן חייבים בחיפה עוד כסף על דלק מהעונה שעברה, ואותםו תצטרך הקבוצה של יואב כץ לשלם לו. גורם בחיפה אישר: "ברגע שממן רצה לעזוב הוא ויתר על הזכויות העתידיות במועדון כולל החזרי הדלק".

בעניין אחר: בבאר שבע יחזרו לקראת סוף השבוע לאימונים בסגל מלא, כאשר אנתוני וואקמה חזר וצפוי לפתוח במשחק העונה נגד בית"ר ירושלים. בינתיים, המועדון ערך את הרמת הכוסית המסורתית שלו לקראת חג הפסח. ראש העיר רוביק דנילוביץ': "כמו הקבוצה שלנו שהיא הרבה מעבר לעוד קבוצה היא משפחה, האווירה המדהימה. הדבר הכי גדול שיש במועדון הזה שנשארתם בני אדם צנועים ופשוטים גם בהישגים. אני רוצה לאחל לכולם חג שמח. חג של חירות המחשבה שתהיו מאושרים ושתגרמו לנו אושר".

חבר הכנסת אלי אללוף, שהיה מהגורמים העיקריים להגעתה של אלונה ברקת להפועל באר שבע, סיפר מעט על כיצד זה קרה. "לפני 11 שנה ראיתי שהיא הצטלמה עם לוני הרציקוביץ' (אז בעלי מכבי תל אביב). אמרתי לה שלא תלך לתל אביבים אלא שתצטרף אלינו. הבאנו אישה מדהימה עם רוח מדהימה. כשהגעתי לבאר שבע מירושלים לפני 35 שנה שאלו אותי אם השתגעתי, עכשיו אנשים פתאום גאים להיות מבר שבע. שיניתם את העיר, המנטליות והחיים בה".

אלונה ברקת פנתה לאנשי המועדון, לשחקנים ולאוהדים: "אני גאה בכולכם על האיתנות ועל הכוחות. אנחנו מתגברים על הכול. לצד רגעים מרגשים, חווינו העונה גם לא מעט אתגרים מולם צריך לאגור כוחות אבל גם לא לשכוח את דרכנו. טרנר, הבית שלנו, ידוע באנרגיות החיוביות שלו. השנה, לצד תצוגות עידוד מדהימות, היו גם רגעים פחות מתאימים לנו. באתגרים, הערכים שלנו עומדים במבחן. דרכנו היא חיובית, עם אנרגיה טובה, צניעות, סבלנות וסובלנות. אסור לשכוח את הערכים האלה, הם הביאו אותנו עד הלום והם חלק מה-DNA שלנו. אני גאה בכם על המסע המשותף ועל העזרה זה לזה. זו הדרך הנכונה להצלחה ולהגשמת עוד חלומות".

(עדכון ראשון: 11:16)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע עם ברק בכר, רוביק דנילוביץ'. אתר רשמי
דנילוביץ,' ברקת ובכר בהרמת הכוסית/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully