וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב קיבל זימון למחנה ההכנה היוקרתי לדראפט

28.3.2018 / 14:20

הגארד הישראלי (23, 196) זומן למחנה בפורטסמות', שנחשב לפלטפורמה מובילה כהכנה לדראפט. אם לא ייכנס לדראפט ינסה קולשוב להרשים באימונים בקבוצות NBA ולשחק בליגת הקיץ

מערכת וואלה!

הגארד הישראלי איגור קולשוב קיבל בימים האחרונים זימון למחנה האימונים בעיר פורטסמות' בארצות הברית, מחנה שנחשב לאחת הפלטפורמות המובילות כיום בהכנה לדראפט. במחנה עצמו, שבו צופים עשרות סקאוטים ואנשי מקצוע מרחבי העולם, צפוי לשחק קולשוב מול השחקנים המובילים מהמכללות שבחרו ללכת לדראפט, כשלא מעט שחקנים טיפסו בדראפט משמעותית לאחר הופעה טובה במחנה. המחנה ייערך בשבוע השני של חודש אפריל.

קולשוב נמצא בימים אלה בשיחות עם מספר סוכנויות שחקנים אמריקאיות כשבקרוב הוא אמור לחתום על הסכם ייצוג עם אחת מהן. המטרה של הישראלי היא לנסות ולהיכנס לדראפט הקרוב, וגם אם לא, ינסה להרשים באימונים אצל קבוצות ה-NBA השונות ולשחק בליגת הקיץ. לאחרונה פורסם בוואלה! ספורט כי גם מכבי תל אביב מעוניינת לצרף את השחקן לעונה הבאה בניסיון לחזק את הסגל הישראלי שלה, אך כרגע השחקן ממוקד בניסיונותיו להמשיך את הקריירה בארה"ב.

קולשוב, השוטינג גארד בן ה-23, 1.96 מטר, סיים בשבוע שעבר באוניברסיטת פלורידה את קריירת המכללות שלו אחרי ארבע שנים. את העונה האחרונה שלו סיים עם ממוצעים של 13.8 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
עם הפנים קדימה. קולשוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully