וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי תציע 75 מיליון ליש"ט עבור איסקו בקיץ

בממלכה מדווחים שפפ גווארדיולה נחוש לצרף את שחקן נבחרת ספרד שמתנדנד בין ההרכב לספסל בריאל מדריד. מקור בסיטי חשף: "הוא רוצה לשחק אצל פפ, סיטי כבר הגישה לו כמה הצעות"

רויטרס

איסקו נחשב כבר כמה שנים לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הספרדי. שחקנה של ריאל מדריד הפציץ אמש (שלישי) שלושער ב-1:6 של ספרד על ארגנטינה, אבל מתקשה מאוד לתפוס מקום של קבע ב-11 של זינדין זידאן העונה וגם בעונה שעברה והיום מדווחים ב"סאן" הלונדוני שפפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לוטש את עיניו לעבר השחקן בעונה הבאה.

על פי הדיווח סיטי מוכנה לשלם לריאל 75 מיליון ליש"ט עבור השחקן בן ה-25, שכבר הביע לא אחת את אכזבתו מכך שהוא לא מקבל מספיק קרדיט ובמה בריאל מדריד. כזכור, גווארדיולה לא הצליח לצרף לסיטי את אלכסיס סאנצ'ס מארסנל וגם לא את ריאד מחרז מלסטר בינואר, והוא מעוניין לצרף עוד כוכב התקפי לסגל העמוס והנוצץ שלו.

איסקו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
עונה הבאה אצל פפ? איסקו/רויטרס

מקור בסיטי אמר ל"סאן" בנושא: "סיטי כבר הגישה מספר הצעות לאיסקו. הוא תמיד דחה אותן, אבל הוא רוצה לשחק תחת פפ. כולם יודעים שריאל מחפשת שחקן התקפי נוסף והוא יכול להיות אחד מאלו שיעזבו. סיטי רוצה לחזק את הסגף בארבע עמדות, כולל שני קשרים, חלוץ נוסף ומגן".

איסקו רשם 18 הופעות בהרכב בעונה, אך הוחלף ב-13 מתוכם וכבש חמישה שערים. זו כבר העונה החמישית של איסקו במדי הבלאנקוס ובשלב הזה הוא ציפה להיות שחקן מוביל בקבוצה אחרי שפרץ במדי מלאגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully