וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הימר שנכדו ישחק בנבחרת אנגליה - וזכה ב-17 אלף ליש"ט

סבו של לואיס קוק מבורנמות' גרף סכום עצום אחרי שהנכד רשם הופעת בכורה. רועי ריינשרייבר היה מעורב בשערוריית שיפוט ביזארית ברומניה, וגם: התשובה של ערן לוי למבקרים, לאציו נפלה קורבן לתרמית יקרה, הכדורסלן קטוע היד והציוץ הקורע של מרטנס

מערכת וואלה

איפה הכסף? לאציו נפלה קורבן לתרמית

הקבוצה האיטלקית קיבלה מייל מפיינורד, ובו ביקשו ההולנדים לקבל את התשלום האחרון עבור סטפן דה פריי שנרכש ב-2014. הנשרים העבירו ללא היסוס את שני מיליוני היורו לחשבון הבנק שצוין במייל, אך כעת מתברר שהכסף כלל לא הגיע לפיינורד, שלטענתה בכלל לא שלחה את מייל המדובר. הנושא נמצא בחקירה, בינתיים הכסף האבוד אותר בחשבון בנק הולנדי שלא שייך לאף קבוצת כדורגל.

סטפן דה פריי שחקן לאציו חוגג שער. GettyImages
דה פריי/GettyImages

דריס מרטנס לרומלו לוקאקו: "יש גם דרכים אחרות להודות לנו על הבישולים". קורע!

סטיב נאש ויאניס אנטטוקומפו מתרגלים נגיחות

התשובה של ערן לוי לכל המבקרים

לאחר הופעת הבכורה בנבחרת ישראל, שגררה אחריה לא מעט תגובות בנוגע למבנה גופו, פרסם כוכב מכבי נתניה את הפוסט הבא בפייסבוק:

הימר שנכדו ישחק בנבחרת אנגליה - וזכה ב-17 אלף ליש"ט

לואיס קוק מבורנמות' רשם אתמול הופעת בכורה במדי נבחרת אנגליה כשנכנס כמחליף בדקה ה-71 מול איטליה, ולא ידע שבאותו רגע הפך את סבו לאיש עשיר. לפני ארבע שנים, הימר סבו בסוכנות וויליאם היל על 500 ליש"ט, ביחס של 33-1, שהנכד ילבש את מדי נבחרת אנגליה עוד לפני שימלאו לו 26. הרווח הסופי של קוק הסב: לא פחות מ-17 אלף ליש"ט. לא רע בכלל.

הפתקית שכתב סבא של קוק ביום ההתערבות

הצוות הישראלי היה שותף לשערוריית שיפוט

רועי ריינשרייבר ניהל אמש את משחק הידידות של שבדיה מול רומניה יחד עם שני קוונים ישראלים, דני קרסיקוב ומתי יעקובוב. יחד הם נקלעו לשערוריית שיפוט שלא באשמתם הישירה (אם כי גם להם יש חלק בכך): השופט הרביעי, סבסטיאן קולטסקו הרומני, הואשם על ידי מאמן שבדיה יאנה אנדרסון שהתחבק עם הרומנים אחרי שניצחו 0:1, והיטה את השיפוט לטובתם בצורה בוטה.

"במשך 90 דקות הוא צעק 'פאול' באוזנייה של השופט הראשי בכל פעם ששחקן שלהם נפל", אמר המאמן. "זה חוסר כבוד נוראי ולא חשבתי שזה יכול לקרות בימינו, אבל אתמול השופט הרביעי החזיר אותי 30 שנה אחורה, לאיך שהכדורגל התנהל בשנות ה-80. היה מתסכל מאוד לראות אותו מחבק את השחקנים הרומנים בסיום. אני מאוכזב בשביל השחקנים שלי שנאלצו להתמודד עם הנסיבות האלו, כולם ראו איך זה נראה, וחבל מאוד שזה התרחש".

ג'ון חלוץ שבדיה ג'ון גידטי התלונן ואמר ש"הייתה הרבה אהבה בין המאמן והשחקנים הרומנים לבין השופט הרביעי".

מגן הנבחרת יוהאן לארסון הוסיף: "למזלי לא ראיתי את החיבוקים בינו לבין השחקנים בסיום. לא אהבתי את זה. שמעתי שהמאמן שלו התעמת עם השופט בסיום, והעניינים קצת יצאו משליטה".

שחקנים נוספים טענו בעילום שם שבמנהרת השחקנים לאחר המשחק הודו השחקנים הרומנים באופן אישי לקולטסקו. כמו כן, בשבדיה שוקלים להגיש תלונה לאופ"א על קולטסקו, שתהווה למעשה תלונה נגד כל חברי צוות השיפוט.

רועי ריינשרייבר שופט כדורגל. קובי אליהו
גם הוא ספג ביקורת. ריינשרייבר/קובי אליהו

לפחות באימונים

מרגש: הכירו את הכדורסלן קטוע היד המקצועני הראשון

תכירו את רוברט וויטאקר, כדורסלן בליגה השנייה בסין, שהופך בימים אלה למודל חיקוי בכל ארצות הברית בזכות סיפורו מעורר ההשראה. בגיל 10 נקטעה ידו השמאלית אחרי תאונת דרכים קשה, אבל גם זה לא עצר בעדו מלהפוך לכדורסלן המקצועני הראשון. לאחרונה הוא חתם בליגה השנייה בסין, כאמור, ובינתיים הוא מציג יכולת לא רעה בכלל. בשבוע שעבר, למשל, הוא קלע 22 נקודות, וכעת הוא חולם לעבור בעונה הבאה לליגה טובה ואיכותית יותר, כשהפנטזיה, כמובן, היא ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully