וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: טום בן זקן נזרק מהאימון אחרי שסירב למלא הוראות

27.3.2018 / 20:18

קפטן קבוצת התחתית סירב לבצע שכיבות סמיכה לאחר שלא ביצע את ההוראות של עמיר תורג'מן ולאחר מכן גם לא הסכים לרדת מהמגרש. שחקנים בקבוצה הביעו פליאה בשל התנהגותו של בן זקן

טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
טום בן זקן/לירון מולדובן

קפטן מ.ס. אשדוד טום בן זקן נזרק היום (שלישי) מאימון הקבוצה על ידי המאמן עמיר תורג'מן. שחקנים בקבוצה סיפרו כי במהלך האימון הפסיק לפתע תורג'מן את המשחקון הפנימי אחרי שהרגיש שבן זקן לא ממלא את ההוראות הטקטיות עד הסוף. המאמן ביקש מבן זקן, לעיני השחקנים, לרדת לעשר שכיבות סמיכה. על פי שחקנים בקבוצה, מדובר בנוהל קבוע שמטרתו ליישר שחקנים שלא ממלאים הוראות וכמוהו הופעל עשרות פעמים העונה, כולל על בן זקן עצמו.

תורג'מן קרא לעבר בן זקן "רד לעשר ידיים", אך השחקן לא הגיב ולא ביצע את הוראות המאמן. על פי מספר שחקנים, תורג'מן ביקש פעמיים נוספות מבן זקן לבצע את הפעולה ומשזה התעלם, תורג'מן צעק לעברו "צא מהאימון". גם כאן, על פי שחקנים בקבוצה, בן זקן סירב לרדת מכר הדשא ובפעם השנייה שתורג'מן ביקש זאת ניגשו מספר שחקנים לעבר הקפטן והפצירו בו לרדת מכר הדשא, לכבד את בקשת המאמן ואת המעמד ולאפשר לאימון להימשך כסדרו. רק לאחר כל התהליך הזה, נאות בן זקן לעזוב את כר הדשא ויצא מהאימון.

שחקנים בקבוצה הביעו פליאה על כך שבתקופה הקשה הזו בה נמצאת מ.ס. אשדוד, כשהחרב על צווארה, לא מבין בן זקן במיוחד כקפטן את חשיבות המשמעת ובמיוחד את הסמכות שצריכה להינתן למאמן על מנת שיוביל את הקבוצה להישארות בליגה. ההערכה היא שמחר לפני האימון תתקיים שיחה עם בן זקן שבסיומה הוא צפוי לשוב להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully