וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אנג'ל רודריגס ביקש להשתחרר לפורטו ריקו

27.3.2018 / 19:45

הרכז (25, 1.80) מחזיק בהצעה ממולדתו. בחיפה לא צפויים לשחררו עד שלא יביאו לו מחליף, כשלא ברור באיזו עמדה הוא יגיע. ב-20 משחקים רשם 13.2 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים

one

שחקן מכבי חיפה אנגג'ל רודריגס הודיע בימים האחרונים לקבוצתו כי יש לו הצעה לחתום על חוזה במולדתו, פורטו ריקו, וכי הוא מעוניין לעזוב את המועדון. לוואלה! ספורט נודע כי בחיפה לא ישחררו את רודריגס באופן מיידי, אך מחפשים שחקן שככל הנראה יתפוס את מקומו בסגל, ורק לאחר מכן יאפשרו לו לעזוב. לחיפה נותר חילוף אחד בלבד במצבת הזרים עד לסיום מועד ההעברות ב-1.5. במכבי חיפה ביקשו שלא להגיב לידיעה.

רודריגס (25, 1.80) הוא אחד משני זרים בלבד בסגל הירוק שגם פתחו את העונה בקבוצה ונמצאים בו עד היום ביחד עם ברנדון באומן. הוא ידע לא מעט ירידות ומורדות במהלך העונה כשמשחקו הטוב ביותר הגיע בניצחון החוץ באילת בסיבוב הראשון עם 28 נקודות ו-5 חטיפות. בסך הכל רשם ב-20 משחקים במכבי חיפה 13.2 נקודות, 4.9 אסיסטים, 3.8 ריבאונדים ו-2.2 חטיפות בממוצע למשחק.

אחרי הניצחון החשוב של חיפה אמש על גלבוע/גליל, יודעים בחיפה כי יש באפשרותם לעשות צעד נוסף אל מחוץ לתחתית אם יצליחו להפתיע ביום שני הקרוב את הפועל ירושלים ברוממה. במועדון מודאגים מכך שמשחק שני ברציפות מאבדת הקבוצה יתרון של 20 נקודות, אך בשלב הזה יקחו כל ניצחון, גם אם הוא לא היפה או המשכנע ביותר. עוז בלייזר קיבל מחמאות רבות על המשחק הנהדר שלו.

שחקן מכבי חיפה אנג'ל רודריגז מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
בדרך החוצה. רודריגס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully